Spring naar bijdragen

The making of Bart Van Leeuwen jingle


skybird

Aanbevolen berichten

Dag Dirk,

Ik help je uit de droom.

Het zijn zeker niet de zusjes Paay. Wie dan wel? Dat antwoord moet ik je even schuldig blijven.

Sterker nog ik neig er na om te "beweren" dat het helemaal niet uit de Veronica zeezendertijd komt. Want ik heb dit nog nooit gehoord, maar...........wellicht heb ik effe niet opgelet. Zou zo maar kunnen.

Komt het uit een programma? En zo ja, welk?

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Dirk,

Ik help je uit de droom.

Het zijn zeker niet de zusjes Paay. Wie dan wel? Dat antwoord moet ik je even schuldig blijven.

Sterker nog ik neig er na om te "beweren" dat het helemaal niet uit de Veronica zeezendertijd komt. Want ik heb dit nog nooit gehoord, maar...........wellicht heb ik effe niet opgelet. Zou zo maar kunnen.

Komt het uit een programma? En zo ja, welk?

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Dirk,

Ik help je uit de droom.

Het zijn zeker niet de zusjes Paay. Wie dan wel? Dat antwoord moet ik je even schuldig blijven.

Sterker nog ik neig er na om te "beweren" dat het helemaal niet uit de Veronica zeezendertijd komt. Want ik heb dit nog nooit gehoord, maar...........wellicht heb ik effe niet opgelet. Zou zo maar kunnen.

Komt het uit een programma? En zo ja, welk?

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Juul,

Nee dit komt uit geen programma,stond zo los op een cassette.

Op de Cassette staat,Bart Van Leeuwen jingle gemaakt door de Zusjes Paay en okkie huysdens.

Voor de rest staat er niets vermeld.

Dirk

Nou Juul ik heb toch even naar een programma van Bart geluisterd uit 1973.

Dit is duidelijk de zelfde jingle,maar hier is echo opgezet.

http://www25.zippyshare.com/v/29745381/file.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Juul,

Nee dit komt uit geen programma,stond zo los op een cassette.

Op de Cassette staat,Bart Van Leeuwen jingle gemaakt door de Zusjes Paay en okkie huysdens.

Voor de rest staat er niets vermeld.

Dirk

Nou Juul ik heb toch even naar een programma van Bart geluisterd uit 1973.

Dit is duidelijk de zelfde jingle,maar hier is echo opgezet.

http://www25.zippyshare.com/v/29745381/file.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Juul,

Nee dit komt uit geen programma,stond zo los op een cassette.

Op de Cassette staat,Bart Van Leeuwen jingle gemaakt door de Zusjes Paay en okkie huysdens.

Voor de rest staat er niets vermeld.

Dirk

Nou Juul ik heb toch even naar een programma van Bart geluisterd uit 1973.

Dit is duidelijk de zelfde jingle,maar hier is echo opgezet.

http://www25.zippyshare.com/v/29745381/file.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De jingles van de zusjes Paay en Ookie ( techn. in Soundpush ) zijn gemaakt in april 1971. Toen was er geen spoor van Bart te bekennen bij Veronica.

Ook de stemmen van de dames lijken volgens mij helemaal niet. Ik heb meer het idee dat het wat andere toevallig "passerende dames" zijn.

Ik ga 'em aan Ad Bouman sturen. Laat hij dan maar het verlossende woord spreken.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De jingles van de zusjes Paay en Ookie ( techn. in Soundpush ) zijn gemaakt in april 1971. Toen was er geen spoor van Bart te bekennen bij Veronica.

Ook de stemmen van de dames lijken volgens mij helemaal niet. Ik heb meer het idee dat het wat andere toevallig "passerende dames" zijn.

Ik ga 'em aan Ad Bouman sturen. Laat hij dan maar het verlossende woord spreken.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De jingles van de zusjes Paay en Ookie ( techn. in Soundpush ) zijn gemaakt in april 1971. Toen was er geen spoor van Bart te bekennen bij Veronica.

Ook de stemmen van de dames lijken volgens mij helemaal niet. Ik heb meer het idee dat het wat andere toevallig "passerende dames" zijn.

Ik ga 'em aan Ad Bouman sturen. Laat hij dan maar het verlossende woord spreken.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"We zijn eruit".

Dirk we hebben allebei gelijk.

Zie het antwoord van Ad.

=====

Ja hoor, het zijn wel degelijk de Paay Sissies, met Ina Arnold zo te horen aan de power.

Althans de orginele (AM jingle). Die andere is een of ander probeersel van Bart zelf, denk ik, met toen bekende zangeressen of andere leuk bedoelde onzin.

 

Was trouwens even tussen door in een van de laatste studio 2 sessies.

Bij ons in de studio dus.

======

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"We zijn eruit".

Dirk we hebben allebei gelijk.

Zie het antwoord van Ad.

=====

Ja hoor, het zijn wel degelijk de Paay Sissies, met Ina Arnold zo te horen aan de power.

Althans de orginele (AM jingle). Die andere is een of ander probeersel van Bart zelf, denk ik, met toen bekende zangeressen of andere leuk bedoelde onzin.

 

Was trouwens even tussen door in een van de laatste studio 2 sessies.

Bij ons in de studio dus.

======

Dan is het dus geen 1971, maar moet het '73 of '74 zijn.

Logisch, want in 1971 was Bart pas 16

Wel heel duidelijk de Paay's.

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.