Spring naar bijdragen

Nationale hitparade


jinglegast

Aanbevolen berichten

Uit de tijd dat de nationale hitparade maar een half uurtje op de radio kwam.

Felix Meurders nos radio 3-1-1979.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZDLBKYQ7BV8Z.mp3

Ik heb helaas alleen deze eerste, de allerlaatstste (28-3-79) en 12 minuutjes van 21-2-79. Iemand nog een andere aflevering toevallig?

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb laatst een hele doos cassettes gekregen waaronder ook een hele lading Nationale Hitparades.

Er zat een briefje bij of ik er voor wilde zorgen dat ze niet in de vergetelheid zouden komen en goed zouden worden bewaard. Binnenkort worden die cassettes digitaal gemaakt. De Nationale Hitparades wil ik hier best plaatsen als daar belangstelling voor is. Heb ik er in ieder geval voor gezorgd dat ze niet ongemerkt in een stoffig archief verdwijnen.

Jan-Fré

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig Jan-Fre!!! Daar doe je mij en zeker vele anderen een groot plezier mee. Ik luisterde destijds iedere vrijdagmiddag en zat met mijn cassetterecorder klaar om m'n favoriete plaatjes op te nemen. Helaas nooit een volledige uitzending opgenomen. Ik wacht met spanning af. Met vriendelijke groet, Joost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb laatst een hele doos cassettes gekregen waaronder ook een hele lading Nationale Hitparades.

Er zat een briefje bij of ik er voor wilde zorgen dat ze niet in de vergetelheid zouden komen en goed zouden worden bewaard. Binnenkort worden die cassettes digitaal gemaakt. De Nationale Hitparades wil ik hier best plaatsen als daar belangstelling voor is. Heb ik er in ieder geval voor gezorgd dat ze niet ongemerkt in een stoffig archief verdwijnen.

Jan-Fré

Nou, Jan-Fre, noteer mij ook maar! geweldig!

Eindelijk weer 'nieuwe oude' Nationale Hitparades. Hopelijk uit het Felix-tijdperk!

groeten,

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.