Spring naar bijdragen

De Reünie" KRO tv.


Juul

Aanbevolen berichten

Zojuist ademloos gekeken via 'Programma Gemist'.

In één woord: Geweldig!

Zoals Tineke het aan het eind omschrijft, de emotie, mede gevoed door degenen die er inmiddels niet meer zijn, dat is wat het verstrijken van de tijd met je doet en tijd op zich vind ik mijn leven lang al iets fascinerends.

Dank aan een ieder die zijn of haar medewerking heeft verleend aan deze uitzending van 'De Reünie'!

Greetz,

Everton

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb genoten van het programma. En.... zonder dat ik het wist heb ik ook nog een kleine bijdrage aan het programma kunnen leveren. In het item met Tom Mulder wordt op een gegeven moment een youtube filmpje gedraaid met de "stoomfluit" tune en Tom en Ad. Dat filmpje heb ik een tijd geleden op youtube gezet, nadat ik 't was tegengekomen op een oude videoband. Aan het aantal "views" zag ik dat 't van mijn youtube account kwam

Dan kun je nu de met de KRO in contact komen voor een "vergoeding".

Oh, nee ik zie net dat jij 'em hebt "geleend" van de Duitse TV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juul, je kunt alles opnemen met StreamWriter van www. streamwriter.org. De streamnaam invoeren en dan klikken op het rode puntje bovenin. Een techneut als jij moet hier uitkomen, anders even mij mailen.

Succes, Theo

hoi Theo,

Ik denk dat het geen MAC programma is. Geen probleem. Ik heb HijackPro. Maar ja, is zo'n gedoe. Ik gebruik het te weinig. Maar inmiddels heeft Peter mij voorzien. En het zit nu weer in het archief. En er is een kopie naar Ad en Lex.

Dank voor je aanbod.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een geïnteresseerd (ex) Caroline en VOP dj vraagt mij of ik het programma toevallig opgenomen heb. Hij kan het niet bekijken op uitzending gemist. (woont in UK)

Ik heb het met bovenstaand programma geprobeerd, maar ja het is video hè, en dus krijg ik het niet voor elkaar om op te nemen. (zal aan mij liggen)

Is er iemand die het programma heeft opgenomen en met hem wil delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een geïnteresseerd (ex) Caroline en VOP dj vraagt mij of ik het programma toevallig opgenomen heb. Hij kan het niet bekijken op uitzending gemist. (woont in UK)

Ik heb het met bovenstaand programma geprobeerd, maar ja het is video hè, en dus krijg ik het niet voor elkaar om op te nemen. (zal aan mij liggen)

Is er iemand die het programma heeft opgenomen en met hem wil delen.

Ik heb het wel opgenomen op een dvd recorder moet het daar dus ff afhalen. Zal kijken of ik er iets van kan bakken.

of anders probeer ik het van uitzending gemist te downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een geïnteresseerd (ex) Caroline en VOP dj vraagt mij of ik het programma toevallig opgenomen heb. Hij kan het niet bekijken op uitzending gemist. (woont in UK)

Ik heb het met bovenstaand programma geprobeerd, maar ja het is video hè, en dus krijg ik het niet voor elkaar om op te nemen. (zal aan mij liggen)

Is er iemand die het programma heeft opgenomen en met hem wil delen.

Ik heb de TV uitzending opgenomen en in een file geupload naar de server van Golden Radio.

Het is 1,7Gb.

Als deze ex-Caroline DJ toevallig op de Radioday komt, wil ik hem wel voor hem op een DVD zetten.

Stuur maar een PBtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.