Spring naar bijdragen

Golden American


rien1959

Aanbevolen berichten

Tijdens tekenwerk op de zaak had ik Britain Radio aan staan.

Tot mijn stomme verbazing hoor ik de volledige soundtrack van Golden American sigaretten voorbij komen met daarin af en toe de stem van volgens mij Hero Muller. Waar hoor je nog reclame voor sigaretten tegenwoordig ?

Rien

P.S. Ik stond eens met mijn zwager te praten bij hem voor het huis. Stopt er een auto en mijn zwager zegt "Hee Hero !"Hoor ik daarop een hele zware stem " Dag Erik " Was het Hero Muller ! Wist ik veel dat hij daar in de straat woonde ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens tekenwerk op de zaak had ik Britain Radio aan staan.

Tot mijn stomme verbazing hoor ik de volledige soundtrack van Golden American sigaretten voorbij komen met daarin af en toe de stem van volgens mij Hero Muller. Waar hoor je nog reclame voor sigaretten tegenwoordig ?

Rien

Ik zoek dat plaatje al jaren, ik weet dat R!ck dat plaatje in z'n bezit had. Zelf ben ik 't plaatje helaas nog nooit tegengekomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Lijkt wel de soundtrack van een bioscoopreclame, net als Marlboro.

Britain Radio, is dat een internetzender van Garry Stevens?

Heeft meerder streams waaronder ook Nederlandse, er wordt flink geleend van elkaars (muziek) bestanden.

Herb een keer ruzie gehad met hem over Mississippi van (?Zuid limburg) wat ik niks vond voor Britain Radio.

Luister ook sindsdien er niet meer naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt wel de soundtrack van een bioscoopreclame, net als Marlboro.

Britain Radio, is dat een internetzender van Garry Stevens?

Heeft meerder streams waaronder ook Nederlandse, er wordt flink geleend van elkaars (muziek) bestanden.

Herb een keer ruzie gehad met hem over Mississippi van (?Zuid limburg) wat ik niks vond voor Britain Radio.

Luister ook sindsdien er niet meer naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Britain Radio, is dat een internetzender van Garry Stevens?

Ik heb geen idee wie er achter dat station zit. Ik luister er op de zaak vaak naar wanneer het er weer eens heftig aan toe is gegaan :(

Soms komen er voor mij verrassende nummers voorbij, die ik ik dan snel op schrijf. Soms kan ik die muziek gewoon niet aan mijn hoofd hebben en gaat hij uit.

Rien, die vandaag weer hele trieste dingen hoorde op zijn werk en het nu allemaal probeert te verwerken. Waarom werk ik daar eigenlijk nog ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Britain Radio, is dat een internetzender van Garry Stevens?

Ik heb geen idee wie er achter dat station zit. Ik luister er op de zaak vaak naar wanneer het er weer eens heftig aan toe is gegaan :(

Soms komen er voor mij verrassende nummers voorbij, die ik ik dan snel op schrijf. Soms kan ik die muziek gewoon niet aan mijn hoofd hebben en gaat hij uit.

Rien, die vandaag weer hele trieste dingen hoorde op zijn werk en het nu allemaal probeert te verwerken. Waarom werk ik daar eigenlijk nog ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6405
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    arie3000
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.