Spring naar bijdragen

Sounds Like...


simonfex

Aanbevolen berichten

Volgens mij hoor ik twee verschillende pakketten.

Het eerste deel is een resing van het pakket 'Up and Easy' van William B. Tanner voor WEZL en daarachter een resing van het pakket 'Sounds like' van TM Productions voor WEZL.

Van het laatste pakket bestaat volgens mij geen Nederlandse resing.

Van 'Up and Easy' zijn door Top Format resings gemaakt voor o.a. Radio Stad Denhaag, Keizerstad en Transatlantic Radio Rotterdam.

Groet,

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oe dit is even uitzoeken geblazen. Volgens mij is het eerste gedeelte van deze jingles gezongen voor Radio stad Den Haag en gedeeltelijk voor Keizerstad (het pakket na up and Easy)

Maar dat " sounds like" pakket met al die lange songs is volgens mij niet als ned resing verschenen.

Blijft wel mijn vraag hoe nu het eerste pakket dan heet want ik zoek nog naar de originele Tanner Demo. Wie o wie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij hoor ik twee verschillende pakketten.

Het eerste deel is een resing van het pakket 'Up and Easy' van William B. Tanner voor WEZL en daarachter een resing van het pakket 'Sounds like' van TM Productions voor WEZL.

Van het laatste pakket bestaat volgens mij geen Nederlandse resing.

Van 'Up and Easy' zijn door Top Format resings gemaakt voor o.a. Radio Stad Denhaag, Keizerstad en Transatlantic Radio Rotterdam.

Groet,

Peter

Je hebt helemaal gelijk. Sorry, voor de verwarring.

Groeten SF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.