Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo - Michelle


Revenge85

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Die vraag heb ik ook.

Ben bezig met een special over haar in verband met mi amigo 40. Het enige dat ik kan vinden dat ze Nicki heette en uiteindelijk van Stan Haag scheidde. Daarna lijkt zij van de aardbodem te zijn verdwenen. Maar kennelijk weet niemand meer iets van haar, anders had men wellicht wel op jouw vraag gereageerd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 juni 1975 presenteerde zij haar eerste programma voor Radio Mi Amigo: Schijven voor bedrijven. Op 6 juli 1975 de eerste Groeten uit Playa De Aro. Verder presenteerde zij 'Koffie met of zonder'. Op 20 september 1976 neemt zij, samen met Stan, ontslag bij Mi Amigo. Haar laatste programma is de Jukebox van die dag. Ze nam het uurtje over van Stan.

Op 6 februari 1977 keerde zij weer terug met Bellen met Michelle. Vanaf 11 april 77 presenteerde zij weer "Koffie met of zonder". Op 30 november 1977 besluit zij, samen met Marc Jacobs en Frank van der Mast, te stoppen bij Mi Amigo omdat onvoldoende werd gedaan voor de veiligheid aan boord van de mV Mi Amigo.

Bron: http://www.radiopedia.nl/wiki/Radio_Mi_Amigo_tijdlijn

Tijd voor een Radiopedia pagina over Michelle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die vraag heb ik ook.

Ben bezig met een special over haar in verband met mi amigo 40. Het enige dat ik kan vinden dat ze Nicki heette en uiteindelijk van Stan Haag scheidde. Daarna lijkt zij van de aardbodem te zijn verdwenen. Maar kennelijk weet niemand meer iets van haar, anders had men wellicht wel op jouw vraag gereageerd...

Dan kun je het nu toch aan de hele club vragen die nu uitzenden?

Daar zitten nu heel wat oud gediende bij elkaar.

http://miamigo40.be/nl/

vr.gr.Anne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die vraag heb ik ook.

Ben bezig met een special over haar in verband met mi amigo 40. Het enige dat ik kan vinden dat ze Nicki heette en uiteindelijk van Stan Haag scheidde. Daarna lijkt zij van de aardbodem te zijn verdwenen. Maar kennelijk weet niemand meer iets van haar, anders had men wellicht wel op jouw vraag gereageerd...

Niet Nicky maar Micky, om precies te zijn Micky Gambon.

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen Stan bij Veronica werkte heette z'n echtgenote Mick. En samen hadden zij een zoon, Stan jr.

Hebben wij het over dezelfde Mick(y) ?

Hier heb ik een foto van haar. Tijdens de opname van de single "Veronica" in 1971 in Soundpush.

Ik heb in 2005 een mailwisseling gehad met Stan jr. en die schreef toen dat z'n moeder In Roses-Spanje woonde. Ze had toen geen Internet.

En op deze Belgische pagina zag ik de trouwfoto van Stan en Micky ( Michelle ).

Ik ben inmiddels (helaas) het kontakt met Stan jr. verloren.......Ik wil 'em uitnodigen voor onze personeelsreünie maar ja,......

http://users.skynet.be/berckmans2/STANHAAG.htm64.htm

Foto:© Theo Hoogenboom-Stichting Norderney

Juul

33av4sp.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Sorry voor de late reactie Juul, maar ik zie deze post nu pas.

Inderdaad is de vrouw op de foto Mick(y), de vrouw van Stan, die bij Radio Mi Amigo werkte onder de naam Michelle.

Ze hadden naast Stan jr. destijds ook nog een geadopteerd kindje uit Thailand.

bewerkt door Ardilla
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Wat je jezelf moet afvragen bij dit soort dingen is of je wel wil weten wat iemand nu doet, nog leeft of wat dan ook. Het is een mooie herinnering van 40 jaar terug en die moet je niet te grabbel gooien met allerlei info uit het heden.

Doe wat u niet laten kan maar ik koester liever de herinnering.

 

Grt. June

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Junebug:

Wat je jezelf moet afvragen bij dit soort dingen is of je wel wil weten wat iemand nu doet, nog leeft of wat dan ook. Het is een mooie herinnering van 40 jaar terug en die moet je niet te grabbel gooien met allerlei info uit het heden.

Doe wat u niet laten kan maar ik koester liever de herinnering.

 

Grt. June

 

Merkwaardig.

Dat mag jij nou wel vinden maar dat geldt dan voor vele herinneringen.

Dus "geschiedenis" zegt jou niet zo veel ?

 

Ik weet wel iets maar omdat jij dat niet wilt weten zal ik het hier niet neer zetten. Op het gevaar af dat jij het leest.

 

Juul

( die voor geschiedenis een 9 had op school, vandaar…het Veronica archief en de website )

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Robin Westhof:

 

De (goede) herinnering kun je (toch) hoe dan ook (altijd) blijven koesteren, die kunnen ze toch niet van je afpakken?

Helemaal eens met u, ach, het is een keuze die ieder op zich maakt.

 

Juul, plaats maar wat u wilt, want u weet zoveel, uw fantastische bijdragen lees ik altijd met zeer veel interesse.

 

Grt. June

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.