Spring naar bijdragen

Dork–A–Pellas


Ben van Oost

Aanbevolen berichten

Bedankt mannen maar die sites had ik al gevonden... twas alleen maar om te vragen ofdat iemand die heeft en wat die zijn ervaringen ermee zijn ivm het knip-, plak- en mixwerk.

Rene, zo duur zijn ze nu ook weer niet hoor... ga maar eens kijken naar de Ultimate Library Collection van Ben Freedman... dus pas duur !!!

http://www.radiopromodvd.com/

Maar ja voor de hobyy, alles hé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rene, zo duur zijn ze nu ook weer niet hoor... ga maar eens kijken naar de Ultimate Library Collection van Ben Freedman... dus pas duur !!!

http://www.radiopromodvd.com/

Maar ja voor de hobyy, alles hé.

Als ik 't goed begrijp krijg je voor die $475 een DVD, waar jingles op staan van 66 CDs. Da's dan $7.20 per CD, da's toch goedkoper dan $99 per CD?

En wie heeft er nou 1 DVD met een waarde van $475, ik ken niemand die zoiets heeft. Een pronkstuk in je kluis :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis maar hoe ge het bekijkt hé Ben... in ieder geval goedkoop is het niet (totaal-pakket-gezien).

Daarom dat ik zoek ben naar mensen die de CDs/DVD hebben (en gebruiken) om me zodoende een duidelijk ervan te kunnen maken.

Aanschaffen om nadien te merken dat het toch dat niet is, is wel een super-dure investering geweest natuurlijk.

Maar daarentegen is het wel professioneel materiaal waar heel wat mee kan... luister maar naar de demo's.

Als je van die stijl houdt natuurlijk.

Ik steek het in ieder geval in de lade van ... "het-over-denken-waard" !!!

En... alle info is bij deze zeer welkom.

Greetz

Ben van Oost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Indertijd bracht KenR Power Pellas en Propack uit, ook $99 per CD als ik me goed herinner. Wat ik ervan gezien heb was dat prima materiaal om te knippen/plakken/etc voor "eigen" gebruik. Alleen voor die $99 had je daarvoor geen toestemming. Daarvoor moest je nog meer $$$ op tafel leggen. Waarom een enkel "download-nummer" van 4 minuten en een jingle van een paar seconden dan allebei $0.99 kosten heb ik nooit zo goed begrepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind die 475 euro echt niet duur. Als je iets bijzonders wilt hebben is dit toch je kans ?

Anders moet je gewoon zelf dingen knutselen en ook dat heeft zijn charme.

En nee, ik heb die dvd niet, hoewel ik heel veel dingen in mijn bezit heb.

Rien, die de uitverkoop gaat afsluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.