Spring naar bijdragen

mi amigo Playa de Aro


cuevision

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...

De woning die Martin 1968 plaatst was inderdaad de prachtige villa van Sylvain Tack op de berg Masnou in Playa de Aro.

Exact adres helaas onbekend (heb er jaren geleden tevergeefs naar gezocht).

De link van "259" van "homeaway vakantie woning" is niet de villa op de berg Masnou in Playa de Aro, maar een woning in het dorp El Masnou (Costa del Maresme-Barcelona), gelegen tussen de dorpjes Premià de Mar en Montgat.


Hierbij een foto van de voormalige Radio Mi Amigo studio, Avda. Castell d'Aro 15, Playa de Aro.

Weinig veranderd, behalve dat er nu een makelaarskantoor in het pand gevestigd is.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De woning die Martin 1968 plaatst was inderdaad de prachtige villa van Sylvain Tack op de berg Masnou in Playa de Aro.

Exact adres helaas onbekend (heb er jaren geleden tevergeefs naar gezocht).

De link van "259" van "homeaway vakantie woning" is niet de villa op de berg Masnou in Playa de Aro, maar een woning in het dorp El Masnou (Costa del Maresme-Barcelona), gelegen tussen de dorpjes Premià de Mar en Montgat.


Hierbij een foto van de voormalige Radio Mi Amigo studio, Avda. Castell d'Aro 15, Playa de Aro.

Weinig veranderd, behalve dat er nu een makelaarskantoor in het pand gevestigd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Allemaal ik zal hier de door mij gegooglede info ook plaatsen.

Ik ben een zondagmiddag aan het zoeken geweest via Google Maps. Nou de villa staat er nog steeds. Het blijkt inmiddels het eigendom te zijn van een opa van iemand die via mijn Facebook - https://www.facebook.com/edward.klein.714 - reageerde. Het huis, met zijn overweldigende geschiedenis staat te koop.

Er is veel geposeerd bij de ingang. Zie het artikel over de villa, ik dacht uit het blad Joepie of Muziek Express, waar ik destijds op was geabonneerd.

Het adres is:

Av. Vallbanera, 425, Castell-Platja d'Aro, Catalonia, Spain

Greeeetz,

Ed

1.jpg

1a.jpg

2.jpg

3.jpg

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Allemaal ik zal hier de door mij gegooglede info ook plaatsen.

Ik ben een zondagmiddag aan het zoeken geweest via Google Maps. Nou de villa staat er nog steeds. Het blijkt inmiddels het eigendom te zijn van een opa van iemand die via mijn Facebook - https://www.facebook.com/edward.klein.714 - reageerde. Het huis, met zijn overweldigende geschiedenis staat te koop.

Er is veel geposeerd bij de ingang. Zie het artikel over de villa, ik dacht uit het blad Joepie of Muziek Express, waar ik destijds op was geabonneerd.

Het adres is:

Av. Vallbanera, 425, Castell-Platja d'Aro, Catalonia, Spain

Greeeetz,

Ed

1.jpg

1a.jpg

2.jpg

3.jpg

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.