Spring naar bijdragen

gezocht stream URL


Gast

Aanbevolen berichten

Om in mijn Wifi radio te loaden zoek ik de stream URL van http://www.thesound.co.nz/Regions/Auckland.aspx

Ik kan het nergens vinden en op een e mail verzoek komt geen reactie uit New Zealand.

Iemand een idee? Alvast mijn dank.

< als je via een laptop luistert doet dit probleem zich natuurlijk niet voor, echter de WIFI radio vraagt de URL, staat ook niet in het overzicht van de radio>

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het stream-adres is rtmpe://live-non-geo.mediaworks.co.nz/live/thesound_64kbps. Het is echter een "protected" stream, dus weet niet of het gaat werken.

Ik ga het proberen,bedankt.


Hoi paul, was hier ook al naar op zoek naar aanleiding van jou eerdere post over oa The Sound en mij lukte het niet de stream te ontdekken. Misschien een mailtje naar The sound? Overigens een erg leuk station om naar te luisteren!

Ik heb ze 2 x gemailed, ze reageren helaas niet. Inderdaad een prima station.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In VLC doet deze url het (zonder e dus achter rtmp):

rtmp://live-non-geo.mediaworks.co.nz/live/thesound_64kbps

Okay Harmen,

Bedankt voor de tip en correctie mbt letter e die er dus niet achter moet. Ik ga proberen en meld het wel.

Paul de Haan.


Het werkt helaas niet om via deze URL de WIFI radio aan de praat te krijgen op dit station. Het valt me op dat als er sprake is van ook een WinAmp mogelijkheid op de site van een station dat het wel terug te vinden is op de WIFI radio. Ik krijg wel in het overzicht op de radio de stationnaam maar er volgt geen verbinding.

Helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.