Spring naar bijdragen

Verkeersinformatie (TM: Radio Express - News Headline Bed)


pvanklei

Aanbevolen berichten

Voordat de TROS deze Verkeersinfo-jingle gingen gebruiken was er eerst een andere tune uit hetzelfde pakket terwijl deze versie wel al in de TT50 was te horen maar dan met de tekst Popnieuws.

 

Gr. Arnold.

Deze bedoel je, toch?

https://soundcloud.com/simonfex/radio-express-tm-popnieuwsfill-tros

 

Simon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

En die versie zonder die rare synthesizer staat helaas niet op de TROS-cd van het Genootschap Radiojingles- en tunes.

 

Gr. Arnold.

Het was even zoeken Arnold, maar dan heb je ook wat... zonder synthesizer

 

https://soundcloud.com/simonfex/informatie-fill-tros-op-3-uit-tms-radio-express-w-synth

 

SF

 

PS: Deze versie staat overigens ook op de TM demo van Radio Express, maar dan natuurlijk ingezongen voor -ik geloof- WABC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk om die WPEZ resing te horen. Weet iemand of er veel RE resings in omloop zijn? Is het pakket goed verkocht in de US?

Simon

Volgens mij zijn er niet zoveel resings van Radio Express gemaakt.

Ik ken er zelf een stuk of 5, maar dat zijn stations die een aantal cuts uit Radio Express en niet het hele pakket hebben laten inzingen.

Daarnaast bestaan er natuurlijk ook de cuts uit het pakket 'I love you' van TM uit 1978.

Een aantal cuts uit dat pakket zijn later in Radio Express opgenomen.

 

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.