Spring naar bijdragen

Foto Veronica schip


coetze

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen aan een foto van het Veronica schip zoals die op de welbekende poster is te zien. Ik wil namelijk het schip op canvasdoek laten zetten. Maar ben nog niet een geschikt formaat tegen gekomen (min. 400 kb, liefst meer) Foto van het schip bij avond mag ook. Wanneer je een geschikt formaat hebt , wil je die dan a.j.b. sturen naar: berriekoetsier@home.nl

 

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor alle tips. Zei al: ik ben een digibeet. Als ik poster download dan krijg ik een pdf bestand met gedeeltes van de poster......................Daar moet dan één geheel van maken? Sorry, voor het ongemak.

Ik heb bij wijze van een testje een 300 dpi versie van een van de jpg bestanden gemaakt en bewaard als tif bestand. Is wel een groot bestand van ruim 250 mb geworden. Als je deze wilt hebben reageer dan even. Ik heb ook een jpg versie van 3mb aangemaakt deze mail ik je wel even!

 

bewerkt door PowerMusic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb bij wijze van een testje een 300 dpi versie van een van de jpg bestanden gemaakt en bewaard als tif bestand. Is wel een groot bestand van ruim 250 mb geworden. Als je deze wilt hebben reageer dan even. Ik heb ook een jpg versie van 3mb aangemaakt deze mail ik je wel even!

Een JPG file zonder compressie is ook goed.

Je kunt zelfs terug naar 150 of 200 dpi tenzij je 1:1 laat printen anders loopt de scherpte terug.

Het is tenslotte een repro van CMYK drukwerk dus verwacht geen wonderen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Hallo ,

 

Zeezendervrienden,

 

Ik ben ook een van de gelukkige bezitters van een Norderney model van Paul Ciesielski die jammerlijk genoeg vorig jaar kwam te overlijden.

Nu ben ik ook op zoek naar andere van zijn modellen zoals de Mebo 2 , de Ross Revenge, de Mi Amigo enz .... .

 

Zijn er hier nu toevallig mensen die een model van hem aan mij zouden willen verkopen of een model van een andere modelmaker te koop hebben ? Of weten jullie toevallig waar ik nog dergelijke mooie modellen van onze geliefde zendschepen kan laten maken voor een democtarische prijs ?

 

Danny G.

danny.gevaers AT skynet.be.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.