Spring naar bijdragen

[Norderney192] 29 augustus 2014: Veronica Dag in RockArt!


Norderney192

Aanbevolen berichten

​Op donderdag 28 en vrijdag 29 augustus wordt er door 192Radio live uitgezonden vanuit Museum RockArt in Hoek van Holland. Er zal worden uitgezonden met de 3 originele gerestaureerde studio’s van de zeezender Radio Veronica die in Museum RockArt staan: de Zeedijk en Lapershoek studio en de boordstudio met nieuwsruimte.… Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeer er vrijdag 29 augustus er zeker bij te zijn, vooral ook uit respect en, zeg maar, dankbaarheid voor de mensen

die het mogelijk hebben gemaakt de gehele boordstudio weer werkende te krijgen, geweldig gewoon!!

 

Op het oude "Norderney forum" hebben we met ons allen daar nog al behoorlijk druk over gemaakt om dat voor elkaar te krijgen.

Zo zie je maar weer, geduld is een schone zaak.

 

 

Bij de foto: Mijn eerste echte radio waar ik zo rond half zestiger jaren Radio Veronica op ontving.

 

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan gaan we je vast zien!

Langzaamaan vorderen de voorbereidingen voor de uitzendingen. Tapes en CART's liggen hier al klaar en de paklijsten zijn geschreven. Ook Niels is druk met de voorbereidingen: Kabels, mixers, microfoons... het wordt allemaal getest en klaargelegd.

 

De opzet: 3 studio's maken verbinding met één "eindregie" tafel. Van daaruit gaat de uitzending, na een klein beetje processing, het wereld wijde web op. De 3 middengolfzenders zullen meeliften op deze link. In de studio's zo min mogelijk digitale moderne apparatuur. Voor de puristen: De Garard 301 in de Lapershoekstudio maakt zelfs weer gebruik van een originele "Juul Geleick" voorversterker!

 

Woensdagavond zullen enkelen al beginnen met de voorbereidingen ter plaatse. Zelf ben ik donderdag al heel vroeg van de partij.

Er moet daar dan ook nog behoorlijk wat gebeuren: Kabels leggen, apparatuur testen, noem maar op...., Maar dat komt allemaal op tijd goed!

 

Tot donderdagavond of vrijdagmorgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On-noe-me-lijk druk, vreselijk gezellig en een tikkie warm...

Het was meer dan de moeite waard!

En aangezien ik tijdens de overhandiging van mijn nieuwe miniatuur aan de Stichting Norderney natuurlijk zèlf geen foto's kon maken, zou ik het ontzettend leuk vinden als mensen die er foto's of filmpjes van hebben gemaakt, die willen mailen of 'WeTransfer-ren'.

Alvast heel erg bedankt!

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On-noe-me-lijk druk, vreselijk gezellig en een tikkie warm...

Het was meer dan de moeite waard!

En aangezien ik tijdens de overhandiging van mijn nieuwe miniatuur aan de Stichting Norderney natuurlijk zèlf geen foto's kon maken, zou ik het ontzettend leuk vinden als mensen die er foto's of filmpjes van hebben gemaakt, die willen mailen of 'WeTransfer-ren'.

Alvast heel erg bedankt!

 

 

Je kan mijn foto's hier zien Rene. Jij staat er ook op met je mini boordstudio  :shy:

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan gaan we je vast zien!

Langzaamaan vorderen de voorbereidingen voor de uitzendingen. Tapes en CART's liggen hier al klaar en de paklijsten zijn geschreven. Ook Niels is druk met de voorbereidingen: Kabels, mixers, microfoons... het wordt allemaal getest en klaargelegd.

 

De opzet: 3 studio's maken verbinding met één "eindregie" tafel. Van daaruit gaat de uitzending, na een klein beetje processing, het wereld wijde web op. De 3 middengolfzenders zullen meeliften op deze link. In de studio's zo min mogelijk digitale moderne apparatuur. Voor de puristen: De Garard 301 in de Lapershoekstudio maakt zelfs weer gebruik van een originele "Juul Geleick" voorversterker!

 

Woensdagavond zullen enkelen al beginnen met de voorbereidingen ter plaatse. Zelf ben ik donderdag al heel vroeg van de partij.

Er moet daar dan ook nog behoorlijk wat gebeuren: Kabels leggen, apparatuur testen, noem maar op...., Maar dat komt allemaal op tijd goed!

 

Tot donderdagavond of vrijdagmorgen!

Nou, ik ben diep onder de indruk vrienden.

Zo veel als ik kon heb ik geluisterd dan wel gekeken. En vooral had een geweldige meerwaarde. Net alsof ik er bij was.

 

ik neem m'n petje af voor jullie.

Ik ben niet zo'n "feestnummer"  en heb de laatste tijd veel andere zaken die m'n aandacht behoeven, dus vandaar m'n afwezigheid.

En autorijden is nou niet m'n leukste bezigheid. Hilversum vindt ik  net vergenoeg. 

 

Nogmaals hulde !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb weer super genoten van jullie uitzending, ik heb niet alles kunnen beluisteren, Omdat zelf ook radio maker ben en technies man bij omroep waar ik werkzaam ben al meer dan 7 jaar.

Waar kunnen allen uren downloaden van de uitzending zo dat ik en de andere nog eens kunnen genieten.

 

Van mij mogen jullie meer van dit zord uitzendingen maken echt super.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie ik op de foto van Per nou naast René  onze Karel vd Woerd met vermomming?

 

 

Haha...  Nee, Karel heeft de haren langer en heeft niet zo'n pet van zo'n petje op!  :D

Karel was er echter wel degelijk! Ik had hem nog nooit echt ontmoet en gesproken en dat is nu dubbel en dwars ingehaald! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.