Spring naar bijdragen

Ik zal blij zijn als het september is............


Juul

Aanbevolen berichten

Ik zal blij zijn als het september is, Ad en ik, zijn de laatste weken alleen maar bezig met Veronica.

De telefoon gaat onophoudelijk, Ad net aan de telefoon ( 21.30 Donderdag ); "

Omroep Max wil wat Veronica uren uitzenden , integraal,............."

 

Wij tegen elkaar, "moeten de reclame's er dan niet uit?"........

Ad;"Nou de MAX dame had het daar niet over maar ik zal ze er maar voor de zekerheid uit monteren, dus ga ik nu maar nog een uurtje naar de studio op de fiets".

 

"Ach, ja, weten de jeugdige producers van MAX veel", zei ik nog tegen Ad.

 

Vorige week MAX, ach Tineke zend uit vanaf de Norderney, "hebben jullie wat leuke foto's om daar op te hangen?"

 

Ik denk dat;"wat voor foto's dan?".................pfffffffffffff

 

Gelukkig hebben we onze Jaap Schut van RockArt dan, "regel ik wel jongens"...(kanjer die man !)

 

Ik ben al uren bezig om de Hilversumse Historische Kring van gegevens en foto's te voorzien en hun artikel aan het doorlezen om te kijken over soms gekke dingen in staan.

 

De ene na de andere lokale - regionale zender wil materiaal en een interview. Dan zijn we nog een speciale dubbel CD aan het maken voor de oud collega's, ze krijgen 'em allemaal mee na afloop van onze (besloten) personeelsreünie. Onze laatste.

 

Na 31 augustus, effe geen Veronica meer............Ik ben er wel een beetje klaar mee.

En dan daarbij. m'n externe harde schijven zijn bijna vol.

Effe pauze met een sigaar.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf September .... anekdotes en programma's van de TROS ?

Is toch ook een aanzienlijk deel van je werkzame leven.

Ik herriner me bijvoorbeeld de tip van "Julio Correcto" op maandagmorgen.

Uit m'n TROS leven heb ik dan wel weer honderden foto's en vele uren film, maar ja, ik wil ook wel eens wat anders.

Een beetje solderen en luisteren op de KG zoals ik op 12 jarige leeftijd begon is ook heel erg leuk.

 

En zoals ons "onvolprezen" kabinet wil ben ik ook nog druk met mantelzorgen en dat kost tijd moeite en energie (geestelijk).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beetje solderen en luisteren op de KG zoals ik op 12 jarige leeftijd begon is ook heel erg leuk.

 

Zeker! Ik heb vanavond de Philips 691 tuner maar eens opengemaakt. Deze LG/MG/KG/FM ontvanger is aangesloten op de mini-whip buitenantenne. Met de ferriet kan je in huis niets meer ontvangen (wifi, computers enz). Vervelende is alleen dat wat AM aangaat alleen de KG op de buitenantenne werkt. Dus geen ontvangst op de LG en MG. Dat heb ik nu heel simpel verholpen: paar windingen over de ferriet antenne. Nu werken ook deze twee banden prima op de buitenantenne en staat de 234 kHz aan met Beachparty. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker! Ik heb vanavond de Philips 691 tuner maar eens opengemaakt. Deze LG/MG/KG/FM ontvanger is aangesloten op de mini-whip buitenantenne. Met de ferriet kan je in huis niets meer ontvangen (wifi, computers enz). Vervelende is alleen dat wat AM aangaat alleen de KG op de buitenantenne werkt. Dus geen ontvangst op de LG en MG. Dat heb ik nu heel simpel verholpen: paar windingen over de ferriet antenne. Nu werken ook deze twee banden prima op de buitenantenne en staat de 234 kHz aan met Beachparty. 

Ja, zo gaat dat prima Vincent. Oude truuk maar werkt nog steeds erg goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ik heb echt respect voor wat jullie allemaal doen. Ik heb laatst een aflevering van ''de reunie" gezien die over de zeezender Veronica ging met daarin een stukje van jou en Ad wat laat zien wat jullie zoal hebben bewaard van de goeie ouwe tijden. In dat programma komt wel naar voren dat jullie 2 mensen zijn die er echt met hart en ziel mee bezig zijn, echt klasse wat jullie doen!  :cool:  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.