Jump to content

VOO Hilversum 3 - 13-04-1984 - 1300-1800 - Lex Harding, Bart van Leeuwen - 1000ste Top 40

Recommended Posts

• 2 months later...

Voor wie hem nog niet heeft:

Please login or register to see this link.

Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.

Hierbij het verzoek om deze nog een keer te uploaden. 

Groet Henk.

gr, Melle
  • Like 2
  • Sad 1
  • 1 year later...
  • 2 years later...
  • 2 years later...
22 minuten geleden zei Roberto26081981:

Kan deze nog een keer gedeeldt worden aub 

De 1000ste top 40

Hou het VOO topic in de gaten. Als het tijd is voor 1984 zal hij vanzelf voorbij gekomen. Probeer daarnaast nogmaals het forum niet te overspoelen met je vele requesten want ik heb inmiddels her en der gelezen dat hierdoor aardig wat postings worden weggedrukt en dat zorgt weer voor irritaties. Hou gewoon de verschillende topics her en der in de gaten en dan zit er vanzelf wat bij wat je graag wilt beluisteren maar probeer je requests echt even te temperen. 

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Similar Content

• By rauhfaser
      Op verzoek van 'Bosmeester' ben ik even mijn archief in gedoken. Hier een aantal dingen (51 stuks) van de VARA-dinsdag eind jaren '70, begin jaren '80. Dees eigen opnamen, deels van anderen gekregen. Misschien deels doublerend met wat anderen ooit hebben aangeboden.

VOEG VOORAL TOE ALS JE ZELF IETS AANVULLENDS HEBT.

Dank aan de originele uploaders.

• By mankenelis
      Allereerst dank aan al die mensen die zo ontzettend slim zijn geweest om oude bandjes te bewaren en te digitaliseren, zodat anderen er nu van kunnen genieten. Inmiddels heb ik al alle top 100-eindjaarsuitzendingen van 1985-1988 kunnen naluisteren. Mijn vraag is nu wie er al haar/zijn reguliere uitzendingen van 1986 en 1987 als download beschikbaar zou kunnen stellen. Er staan er wel wat in oude fora, maar die links zijn vervallen. Mijn dank is op voorhand heel groot!
    • By rauhfaser
      Naar aanleiding van een opmerking van Robin Westhof vroeg ik me af of er animo is aan een omroepsgewijze download van Hilversum III uit de jaren 60 (beetje), 70 en 80. Een beetje vergelijkbaar met wat Vincent nu doet met de VOO. 

Ik wil daar graag het startschot voor geven, maar zou het leuk vinden als anderen dan, net als bij het VOO-1981-draadje, anderen ook hun bijdragen plaatsen.

Is er animo?

Zo ja, dan plaats ik later vandaag mijn opnames van de AVRO. Die van de VARA (ruim 50 stuks) heb ik in januari al geplaatst, maar wil ik daarna nog wel in de herhaling gooien.

Graag reacties.

Edwin
    • By hans558
      Verschillende keren dook de KRO-radio in de geschiedenis van The Beatles. Deze keer aandacht voor een bijzondere radionacht in het voorjaar van 1982. Aan de hand van het boek ‘The Man Who Gave The Beatles Away’ van de eerste manager van The Beatles, Allan Williams, treden programmakers van de KRO in juni 1982 letterlijk in de voetsporen van John, Paul, George, Pete en Stu. Niet, zoals nu gebruikelijk is voor een leuk item van zes of zeven minuten, maar zeven volle uren rechtstreeks vanuit Hamburg!

Lees verder: Please login or register to see this link.

• By Vincent
      Alle VOO opnames uit 1981 die in het archief zitten komen in volgorde van uitzenddatum de komende tijd voorbij. Heb je aanvulling? Heb je correcties? Deel het!

• Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      5,086
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Fridtjof
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.