Spring naar bijdragen

Tineke in de Zeezenderweek


rauhfaser

Aanbevolen berichten

Hallo

 

In het verleden is het al 2,3 maal gebeurd dat terug luisteren niet lukte 

Na contact om dit probleem dit melden werd me toen meegedeeld:

Het komt volgende week weer in orde en we hopen dat alles dan terug gaat werken. Er is een probleem

Helaas de volgende week bleek toen dat de voorbije uitzendingen niet werkten , wel de nieuwere

Als je op zeker wil spelen dan raad ik aan: zelf opnemen

 

Bij bepaalde radiostations maak ik het mee dat bij terugluisteren alleen het nieuws hoorbaar is en de rest niet

Zowel in Nederland en Belgie

 

Afgelopen week werd op MNM een Top 1001 allertijden uitgezonden

Helaas werd het nieuws me pas meegedeeld als de Top 1001 afgelopen was

Ik ga het navragen bij een lid die aangesloten is bij de kleine buren, Golden Radio genoemd als ik het goed heb 

Helaas ik vrees dat het me niet zal lukken, maar hoop doet leven 

Wat Radio MMN betreft, 

Ook hier blijkt dat een mogelijkheid van terug luisteren alleen het nieuws hoorbaar is van een bepaalde dag

 

De 31e heb ik verplichtingen en de dag erna in het buitenland

Daarom gaat de recorder op automatisch opnemen voor Radio 1

Helaas gebeurd het wel eens (door een mij onbekende redenen) dat het niet werd opgenomen een bepaalde opname

Ben je niet thuis, dan bij vertrek bijvoorbeeld 0800 uur de radio gewoon laten spelen en de recorder laten opnemen tot je thuis komt

Dan knippen. 

 

Ik wens iedereen het beste 

 

Vriendelijke groet,

 

Dirk Vlaeminck

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een gekke vraag, maar als jij het nou eens opneemt?

 

Edwin heeft in het verleden veel van zijn collectie beschikbaar gesteld Peter. Deels zelf, deels via mij. En omdat hij zelf nu niet kan opnemen is de vraag wat mij betreft geen probleem en had ik hem graag geholpen. Gelukkig wordt hij (en wij) hier al in voorzien door PowerMusic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.