Spring naar bijdragen

Radio 5 - Omroep MAX - Uitzendingen Over Einde Zeezenders 31-8-74


matenhoor

Aanbevolen berichten

Tineke vroeg iets over dit onderwerp,waarop Bart antwoorde dat hij niet werd geaccepteerd.

hij was 18 en alle anderen waren 28.

kreeg het idee toen ik de uitzending van 27 Augustus heb beluisterd dat het nog al als iets van wisten jullie dit dan niet.

dit alles zoals het overkwam bij mij.

Daar heeft Bart een punt. Maar.....zoals bij alles zitten hier ook twee kanten aan.

 

!. Inderdaad het leeftijds verschil was er. 

2. Bart kwam vaak te laat, bus vertraging uit Zeist, trein reed niet, en de technicus maar wachten.......en de programma's moesten wel af en moesten naar zee hé? En als ie dan vroege dienst had liep alles uit en moest de late shift weer "overwerken".

3. Bart had wel een beetje puberaal gedrag.

 

Maar ja, wat deed ik toen ik 18 was?

En het was Veronica in 1973  hé?. Wij waren allemaal in die tijd opstandig.

Maar uiteindelijk is dat allemaal goed gekomen. Het is een uiterst aimabel  mens zoals ik hem de laatste jaren meemaak.

 

Dus niks mis mee. Ik zie 'em weer gauw op onze reünie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal,

 

mag ik hier even dank-je-wel zeggen voor die prachtige opnames van de Tinekeshow.

als werkende medelander, valt het niet mee om overdag naar al dat moois op de radio te luisteren.

Top, dat ik via de linkjes, alles nog eens op m'n gemakkie kan terugluisteren.

Dat doet het hart, sneller kloppen !!

 

Super en nogmaals dank, aan deze aktieve club alhier.

 

Top-club, top-forum !

 

grtjes,

 

 

Stanny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heeft Bart een punt. Maar.....zoals bij alles zitten hier ook twee kanten aan.

 

!. Inderdaad het leeftijds verschil was er. 

2. Bart kwam vaak te laat, bus vertraging uit Zeist, trein reed niet, en de technicus maar wachten.......en de programma's moesten wel af en moesten naar zee hé? En als ie dan vroege dienst had liep alles uit en moest de late shift weer "overwerken".

3. Bart had wel een beetje puberaal gedrag.

 

Maar ja, wat deed ik toen ik 18 was?

En het was Veronica in 1973  hé?. Wij waren allemaal in die tijd opstandig.

Maar uiteindelijk is dat allemaal goed gekomen. Het is een uiterst aimabel  mens zoals ik hem de laatste jaren meemaak.

 

Dus niks mis mee. Ik zie 'em weer gauw op onze reünie.

Ja,IDD over punt 2&3 en in 1973 was het toch zo dat het z'n beetje er aan zat te komen dat het einde toch in zicht was.

En ja toen ik 18was ben ik ook opstandig geweest (ben 29/08/2014) 68 geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb op mijn verjaardag de 29ste Augustes de trein naar hoek van holland genomen om daar tot en met zondag te verblijven.

had een hotelletje in de Prins Hendrik laan 193 en wel 'Hotel Kuiperduin'

was er redelijk vroeg en met het naar de receptie toe lopen ging de deur van de eetzaal open en wie kwam daar te voorschijn.

Ja Ad Bouman in het geschelschap van nog iemand.ben die dag rond half 11 naar het Rock-Art Museum toegelopen en ik heb er een hele fijne tijd gehad.

het was er enorm druk zo tegen de klok van 12uur.

de verbinding rond 14uur vanuit het 'Veronica' schip in Amsterdam toen de gerstaureerde boord studio's officeel in gebruik werden genomen was zeer slecht.

Maar ja het was Hans van Velzen toch gelukt om de tape recorder te starten.

Het was de bedoeling om naar Amsterdam te gaan maar heb er geen minuut spijt van dat ok voor het Rock-Art museum gekozen heb 'Grandioos was het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.