Spring naar bijdragen

Tipparade 28 augustus 1965 klopt niet


Aanbevolen berichten

Hallo. Elke week zaterdag verheug ik me er weer op om te kijken wat er in het tiplijstje staat. Ik download de lijstjes ook om zo een nog beter tijdsbeeld van de sixties te krijgen. Maar het viel me al vrij snel op, dat jullie per ongeluk het lijstje van volgende week hebben geplaatst met de datum van de lijst voor vandaag erboven. Ik vergelijk altijd de lijst van vorige week met die van deze week om te kijken wat er verdwenen is. Hopelijk kan het rechtgezet worden, zodat alles weer klopt. Er zullen ongetwijfeld meer personen zijn, die de iijstjes volgen en sparen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben even aan het puzzelen geweest met het lijstje van 28 augustus 1965, maar dit heb ik ervan kunnen maken. de nummers 1,2,3,6 en 10 gaan door naar de top 40 en ik ga ervan uit dat patty duke nog een tweede week krijgt. dan mis ik dus de aansluiting met nummer 17 en 19. geen flauw idee wat daar zou moeten staan.  die hebben er dan maar 1 weekje in gestaan...

 

01 -- honeycombs - that's the way ?
02 12 donovan - universal soldier ?
03 14 righteous brothers - unchained melody ?
04 09 brian poole & the tremeloes - i want candy
05 11 dave clark five - i like it like that
06 07 manfred mann - the one in the middle
07 17 cliff richard & the shadows - the time in between
08 16 gary lewis & the playboys - save your heart for me
09 13 petula clark - you'd better come home
10 20 cocktail trio - wie heeft de sleutel van de jukebox gezien
11 15 jimmy fontana - il mondo
12 -- beach boys - california girls
13 18 letterman - theme from a summer place
14 -- marianne faithful - summernights
15 19 patty duke - don't just stand there ?
16 -- billy joe royal - down in the boondocks
17 -- ??
18 -- duo jan & cees - als ik james bond was
19 -- ??
20 -- wilson pickett - in the midnight hour

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De juiste lijst staat nu wel op de site. De "verkeerde" lijst van 28 augustus is waarschijnlijk de lijst van 4 september.

 

groet,

janf

Janf, dat kan niet missen. Het is de lijst van 4 september 1965. De verrassing is er voor volgende week dan wel af. We zien het lijstje volgende week wel verschijnen met de juiste datum erboven. Foutje, kan gebeuren. Die maak ik ook wel genoeg....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6380
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    DB96
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.