Spring naar bijdragen

Mast Heinenoord omgehaald


Rob Veld

Aanbevolen berichten

Het duurt veel te lang voordat frequenties herverdeeld worden, en dus staat het maar ongebruikt.

Novec is een knettergek bedrijf dat maar wat doet, zoals bij de mastenbrand paar jaar geleden.

Als dit maar niet de opmaat is naar een moedwillige vernietiging van de middengolf door de overheid.

Ik vraag me af met wie hierover overleg is geweest, men doet maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat men denkt dat MG frequenties niet meer te slijten zijn. Het niet kwijt kunnen van de 1035 zou die denkwijze kunnen ondersteunen. Wat men echter vergeet is dat men daar deels zelf ook debet aan is. Als je aan het het hele MG beleid niets wijzigt en men nog steeds denkt dat de MG een commerciële band is, een soort koe die je wel helemaal leeg kunt melken ....................

De hervorming van de MG had al vele jaren geleden ingezet moeten worden. Wat ik hoop is dat het roer eens, het liefst nu, volkomen om gaat.

 

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat men denkt dat MG frequenties niet meer te slijten zijn. Het niet kwijt kunnen van de 1035 zou die denkwijze kunnen ondersteunen. Wat men echter vergeet is dat men daar deels zelf ook debet aan is. Als je aan het het hele MG beleid niets wijzigt en men nog steeds denkt dat de MG een commerciële band is, een soort koe die je wel helemaal leeg kunt melken ....................

De hervorming van de MG had al vele jaren geleden ingezet moeten worden. Wat ik hoop is dat het roer eens, het liefst nu, volkomen om gaat.

 

Rob V.

Wordt aan gewerkt.

Geen enkele vorm van garantie, en gaat lang duren, zeker tot 1-9-2017 als vergunningen aflopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zo klonk het met kerst 2013: Please login or register to see this link.

 

Je bedoelt Kerst 2003, scheelt maar 10 jaar.

 

Dankzij Arrow en Nozema, die in juni 2003 mijn frequentie die ik net had gekregen zonder enig overleg hadden ingepikt.

Arrow mocht m van Nozema 14 dagen gratis gebruiken. Arrow was Nozema klant voor 675. Maar inmiddels was ik ook Nozema klant op 1395 voor 10Gold. En kreeg ik ook de 14 dagen gratis, die ik heb omgezet naar een maand tegen energiekosten. 1500 Euro heb ik betaald. De zender stond wel deels van de tijd op 5 kW ipv 25. Door foutjes is meer dan was afgesproken op hoog vermogen, maar dat maakte weinig uit in de uiteindelijke kosten. Ik dacht dat ie de hele week van vlak voor de Kerst t/m Nieuwjaar op 25 stond, dus dat is deze opname dan ook.

 

De eigenlijke huur was een belachelijke 19.000+ /maand. MG is niet duur vanwege de stroom maar vanwege foute mensen.

 

(Hoor nu dat Send me a Postcard spotje, in 2014 deed RTL hetzelfde met een rubriekje tijdens WK 2014)

 

Maar bedankt voor de opname, ik heb er zelf niks van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.