Spring naar bijdragen

VOO Bart van Leeuwen Terug In De Tijd


Alex

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Er wordt een verwijzing gemaakt naar moederdag... "In het kader van moederdag komt dit goed uit"

Het is zeker 1990, omdat Bart verwijzing maakt naar de docu 30 jaar Veronica die op 18 april dat jaar werd uitgezonden. Volgens Bart was dit "een paar weken geleden"

 

Dan blijven 2 data over, aangezien ik niet weet of Bart de opmerking maakte vóór of na moederdag.

 

De uitzending is dan van 9 of 16 mei 1990. Ik denk eerder 9 mei. Het is logischer om die plaat waarin 60.000 keer het woord "moeder" in voor komt, vóór moederdag te draaien en niet erna.  :D

 

Iemand met een Veronica gids uit die 2 weken kan het met zekerheid vaststellen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Alex,

 

Bedankt voor deze serie programma's. Zelf heb ik maar beperkt geluisterd naar Terug in de tijd op de Veronica woensdagmiddag (school). We gaan er alsnog van genieten!.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.