Spring naar bijdragen

TROS Hilversum 3 - 27-11-1975 - 1700-1800 - Ferry Maat - Nederlandse Top 40


Vincent

Aanbevolen berichten

Ik ben heel blij met de opnamen uit '75/'76 die kennelijk in het archief van Music Radio Fan zitten. Dit is precies de tijd dat ik muzikaal ontwaakte en als 8-jarige voor het eerst naar de radio ging luisteren.

 

Bohemian Rhapsody was in januari 1976 mijn eerste single en mijn 'Big Bang' was muziek betreft, later dat jaar kwam er een cassetterecorder, Nationale Hitparade opnemen (vrijdagmiddag, Hans Hoogendoorn: "In de Nationale Hitparade worden de platen gedraaid zoals het hoort, he-le-maal."), vanaf '77 stiekem in bed de Soul Show luisteren en tapen, later Het Steenen Tijdperk (maandag van 7 tot 8).

Dus please, blijf me verblijden met de soundtrack van mijn jeugd, die wat de radio betreft voor 100 procent door Hilversum 3 werd ingekleurd.

 

En no worries, in onze huiskamer stond de radio tot 1-9-74 ook op 538. Heb ik me laten vertellen.

 

Edwin  

 

En hopelijk kunnen we met z'n allen Henk Roos helpen. Als hij nog wil...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
  • 1 year later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.