Spring naar bijdragen

VARA Hilversum 3 - 23-12-1975 - 0700-0900 - Leo van der Goot


Vincent

Aanbevolen berichten

Mooie opname, ook geluidstechnisch van topkwaliteit. Maar wat is er nou waar van dat verhaal van die Vara-haan die door Goot in de uitzending de nek om werd gedraaid? Daar is hier niks van te horen. Ik heb ooit gelezen dat hij om die reden de laan uit zou zijn gestuurd.

Volgens mij is ie net als Tineke gewoon eind '75 overgestapt naar de VOO. Dat laatste klopt sowieso, getuige de opmerkingen van de Aad Bos in de afscheidsspeech om 5 voor 9.

 

Dank, graag meer uit deze periode op H3 (de reden noemde ik al eerder).

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie opname, ook geluidstechnisch van topkwaliteit. Maar wat is er nou waar van dat verhaal van die Vara-haan die door Goot in de uitzending de nek om werd gedraaid? Daar is hier niks van te horen. Ik heb ooit gelezen dat hij om die reden de laan uit zou zijn gestuurd.

 

Niks van waar. De weken ervoor moest de haan het al ontgelden. Komt bij dat hij twee weken eerder al zijn afscheid aankondigde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 years later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.