Spring naar bijdragen

TROS Hilversum 3 - 23-09-1974 - 1732-1800 - Hugo van Gelderen - Tipparade


Vincent

Aanbevolen berichten

Niels, je vraag over Golden Radio

 

Ze zijn nog steeds actief, ik ontving na lange tijd eindelijk een inforijke mail vanuit vlaanderen

De 2 mensen uit NL en Vlaanderen zijn al jaren onderhevig aan meerdere ziektes

Ze doen er telkens nog een jaartje bij tot zolang hun gezondheid het nog toelaat

ik ontving ook enkele linken van hen en wat infomagazines mailings

Ze hebben een Golden radio yahoo groep om hun prive club berichten te verzenden

Er is ook een soort interne internet magazine die nog af en toe verschijnt wegens voor zover ik begreep;

een onbekende ziekte aan de vlaamse kant die oogzicht problemen veroorzaakt met als gevolg een hoop andere bijziektes

 

Ook ik kan er ondertussen van meespreken zoals vele andere oudere leden alhier die aan een ziekte lijden

Met als gevolg dat je opeens je radio activiteiten moet afhaken voorgoed of geruime tijd

Helaas worden we allen ouder en ouder en word de ziekte groep zeg maar groter

 

Ik begreep dat ze geen reclame maken voor zichzelf en de groep klein willen houden

Deze club zou ontstaan zijn in het jaar 2000 toen het nog als MP3.Gold bestond via clubs.nl dacht ik

 

Voor meer info moet je henzelf contacteren 

Die mensen houden het liever privé

 

Hierbij 3 linken die ik in de mailing ontving waaronder hun weblog

 

Please login or register to see this link.  

 

Please login or register to see this link.  

 

Please login or register to see this link.   

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Wat de buren betreft , of ze ook zoiets zijn weet ik niet

In de mailing stelde ik die vraag ook al

Ik kreeg als antwoord , het maakt niks uit, of zeg maar de Andere kleine buren

Hier zouden ze ook al of niet onder een nickname wat files posten in het verleden

Welke nicknames weet ik niet, en ik weet ook niet of ze hier beiden nog posten

 

Tot mijn verrassing kreeg ik een pakketje toegestuurd met 6 dvds

Het briefje erbij vermelde, een éenmalig vroeg kerstgeschenk vanwege een meevoelende zieke mens

Er werd vermeld dat het uren betrof van Mi-Amigo , Caroline, Delmare, Lazer o.a..uit hun eigen archief

Opgenomen aan de Belgische kust 

Met uitzondering van een 15 tal uren op de dvds zouden deze files ooit ter beschikking gesteld zijn aan de buren

 

Ik had ook de vraag gesteld of ze in bezit waren van piratenzenders programma's uit de regio Den Haag of Rotterdam o.a

 

Ik kreeg de raad lid te worden en als ik veel geduld had er tijdens de winter en of zomermaanden,

oude banden digitaal zouden worden gemaakt over Hofstad, Centraal, de Boekanier (mij onbekend) late 70s of begin 80ies

 

Maar goed, ik duik weer mijn ziekte bed in en knuffel me warm in met een warme drank bij de hand

 

Vriendelijke groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.