Spring naar bijdragen

Radio 10 Top 4000 2014: Laatste dag (willen jullie overige uren ook?)


melle

Aanbevolen berichten

Zeer gaarne, Melle.

Zie ook mijn reactie op het plaatsen van de eerste dag door Vincent.

 

Al is ook deze lijst jaarlijks onderhevig aan afkalving door toevoeging van (a)muzikale bocht uit deze eeuw, er staat nog genoeg moois in.

En de vervuiling verloopt gelukkig een heel stuk langzamer dan bij de Top 2000, die ik al enkele jaren definitief vaarwel heb gezegd. 

 

Greetz,

Everton

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank heren voor jullie reactie. De komende tijd zal ik de overige uren van de top 4000 hier ook gaan plaatsen.

Het vroege uur van 6-7 uur voorafgaand aan de top 4000 zal ik er ook aan toevoegen. Dit uur vormt de dagelijkse opbouw naar start van de de top 4000 en daarin komt veel leuke muziek voor..

.

 

Gr, Melle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Everton voor je correcties. De volgende uploads zal ik voortaan wat beter controleren, want een fout is snel gemaakt met het splitsen van bestanden..

.

Ik heb de uploads van 2 december nog eens allemaal nagekeken en de volgende fouten ziten er inderdaad in:

in 08.00 uur.zitten 2 uren (08-10 uur) ipv 1 uur (08-09 uur) 

16.00 uur moet zijn 18.00 uur

17.00 uur moet zijn 16.00 uur

18.00 uur moet zijn 17.00 uur 

 

Deze fouten heb ik hersteld in bovenstaande uploads, dus nu moeten ze allemaal correct zijn..

 

Gr, Melle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Melle,

 

Bij dit soort megadownloads controleer ik altijd globaal de uren.

Jij neemt de moeite om dit allemaal aan te bieden en dan is het een kleine moeite om een check te doen. 

Het is dus niet bedoeld om te zeuren, maar dat had je al begrepen.

Ik kijk reikhalzend uit naar de overige dagen. 

 

Greetz,

Everton

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een werk doe je Melle...!  Hoedje af voor jou en een diepe buiging. :D

En dat allemaal onbezoldigd. Ik snap het hoor en herken het bij een hobby kost het geen moeite om dat te doen

 

Dank je Theo. Maar voor mezelf wil ik die bestanden toch ook spitsen, dus kan ik die net zo goed hier aanbieden. Het is alleen lastig dat veel commerciele stations, zoals Radio 10, niet precies op het hele uur zijn nieuwsuitzending doet. Om te voorkomen dat de spitsing in de muziek terecht komt, moet ik per uur bijhouden waar precies de reclames zitten (De reclame voor de Weber 'winterbarbecue' met Edwin Evers en Peter R de Vries komt mij onderhand nu wel de strot uit......Ik zou zeggen ga eens boeven vangen Peter R!)  Eén uur top 4000 kan daardoor varieren van 55 als 64 minuten.  

 

Gr, Melle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.