Spring naar bijdragen

Radio103-augustus 2003-Diverse Nonstop uren.


h.roos

Aanbevolen berichten

Dag Wim ik heb zelf geen uren meer wel heb ik de laatste dag van radio 103,maar die is al eens op het forum geplaatst als je deze niet heb hoor ik het.

 

Groet Henk.

Dankjewel Henk, maar die heb ik al.... Heb je toevallig nog eens gekeken naar dat andere spotje van Richard's hairstyling op Roulette 103?

 

Groet,

 

Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb inmiddels twee banden met reclames beluisterd maar daar zit hij niet bij ik heb nog 1 grote tape met promo's en diverse reclame's op 38cm staan die moet ik nog afluisteren.

Ik zelf kan mij helemaal geen tweede spot herinneren maar als ik hem heb moet hij op deze tape staan ik mail ik hem dan aan je door.

 

Groet Henk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb inmiddels twee banden met reclames beluisterd maar daar zit hij niet bij ik heb nog 1 grote tape met promo's en diverse reclame's op 38cm staan die moet ik nog afluisteren.

Ik zelf kan mij helemaal geen tweede spot herinneren maar als ik hem heb moet hij op deze tape staan ik mail ik hem dan aan je door.

 

Groet Henk.

Dankjewel Henk! Richard zei mij dat het spotje dat je mij hebt gestuurd korte tijd is gebruikt, volgens hem is het tweede spotje lang on air geweest. Bedankt voor al je moeite, ook namens Richard.

 

Groet,

 

Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.