Spring naar bijdragen
h.roos

Radio103-augustus 2003-Diverse Nonstop uren.

Aanbevolen berichten

Wat leuk Henk. Ik vond dat ze altijd geweldige muziek hadden hier (alhoewel ik het natuurlijk wel jammer vond dat dit ten koste ging van Radio 10). Heb je hier toevallig meer van?

Groet,

Wim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dag Wim ik heb zelf geen uren meer wel heb ik de laatste dag van radio 103,maar die is al eens op het forum geplaatst als je deze niet heb hoor ik het.

Groet Henk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond Radio 103 verschrikkelijk, en haatte het station uit het diepste van mijn hart vanwege het feit dat Radio 10 eraf gedonderd was.... 

Maar evengoed bedankt ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dag Wim ik heb zelf geen uren meer wel heb ik de laatste dag van radio 103,maar die is al eens op het forum geplaatst als je deze niet heb hoor ik het.

Groet Henk.

Dankjewel Henk, maar die heb ik al.... Heb je toevallig nog eens gekeken naar dat andere spotje van Richard's hairstyling op Roulette 103?

Groet,

Wim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb inmiddels twee banden met reclames beluisterd maar daar zit hij niet bij ik heb nog 1 grote tape met promo's en diverse reclame's op 38cm staan die moet ik nog afluisteren.

Ik zelf kan mij helemaal geen tweede spot herinneren maar als ik hem heb moet hij op deze tape staan ik mail ik hem dan aan je door.

Groet Henk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb inmiddels twee banden met reclames beluisterd maar daar zit hij niet bij ik heb nog 1 grote tape met promo's en diverse reclame's op 38cm staan die moet ik nog afluisteren.

Ik zelf kan mij helemaal geen tweede spot herinneren maar als ik hem heb moet hij op deze tape staan ik mail ik hem dan aan je door.

Groet Henk.

Dankjewel Henk! Richard zei mij dat het spotje dat je mij hebt gestuurd korte tijd is gebruikt, volgens hem is het tweede spotje lang on air geweest. Bedankt voor al je moeite, ook namens Richard.

Groet,

Wim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Henk zou je de non-stop uren van radio 103 nog eens kunnen plaatsen.

Hier zou je mij0 superblij mee maken! Hgr. Ruis

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Doneer

Ondersteun Radiotrefpunt en Radio Erfgoed.

Wij waarderen elke donatie!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3569
    • Meest online
      1019

Nieuwste lid
    Hsjajjsj

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.