Spring naar bijdragen

Onbekende filler van Ferry Maat. Wat is dit?


simonfex

Aanbevolen berichten

Simon,

 

Zelf heb ik het vermoeden dat het iets is van MFSB.  Zojuist wat tracks beluisterd maar er het zit er niet tussen.  Dat keyboard soundje is mij vrij bekend maar kan het nog niet plaatsen. Ben ook nog niet uit die sax sound.  Het zou ook nog van Ronnie Laws of Lonnie Liston Smith kunnen zijn.  Maar het hoeft natuurlijk helemaal niet een albumopname te zijn van een sax of keyboard leader oid, gelegenheidsopnames zijn nl. het aller moeilijkste te vinden.

 

De filler is dus gebruikt tijdens de top 10 opsomming van de Billboards Hot 100 gedurende de uitzending van de Europarade door Ferry Maat. 

 

Als we de stem van Ferry Maat er uit zouden kunnen filteren geeft het mij meer mogelijkheden om de muziek te kunnen gaan vinden. Wie weet hoe dat te doen ?

 

FunkyFuser

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marcel,

 

Dat zou mooi zijn voor Simon.  Ik heb dat album jammergenoeg niet in de collectie.  Tja en als ik daar op zoek komt het weer bij elkaar.  De producer en songwriter is nl. Dexter Wansel en dan komt die keyboard sound aardig overeen, niet helemaal zeker hoor.  Nou, nu maar zoeken naar een fragment ergens. Weet niet zeker of het al op CD is uitgekomen. 

 

Heb zojuist wel enkele tracks van dat album op internet gehoord en is in dezelfde lijn als "When Your Love Is Gone" maar natuurlijk zat die track er weer niet tussen :angry:Ik ga verder op speurtocht.  Dit vind ik dus echt leuk om te doen, zo heb ik ontzettend veel muziek teruggevonden.  Fanatisme, hoe zo ? :D

 

FF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marcel,

 

Dat zou mooi zijn voor Simon.  Ik heb dat album jammergenoeg niet in de collectie.  Tja en als ik daar op zoek komt het weer bij elkaar.  De producer en songwriter is nl. Dexter Wansel en dan komt die keyboard sound aardig overeen, niet helemaal zeker hoor.  Nou, nu maar zoeken naar een fragment ergens. Weet niet zeker of het al op CD is uitgekomen. 

 

Heb zojuist wel enkele tracks van dat album op internet gehoord en is in dezelfde lijn als "When Your Love Is Gone" maar natuurlijk zat die track er weer niet tussen :angry:Ik ga verder op speurtocht.  Dit vind ik dus echt leuk om te doen, zo heb ik ontzettend veel muziek teruggevonden.  Fanatisme, hoe zo ? :D

 

FF

Het hele album staat op Spotify.

 

Niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.