Spring naar bijdragen

192radio wordt straks vermeld op website Radio Veronica...!


Anneke192

Aanbevolen berichten

Niet meer dan terecht, in mijn ogen.

Maar, en dat mogen we niet vergeten, het huidige Veronica is, net als toen dat scheepje, een commercieel bedrijf... Achter alles wat ze doen schuilt meer belang dan idiologie... Ook wanneer de man aan de leiding Erik heet..

 

 

Neemt niet weg dat het goed is dat een goede verstandhouding tussen de stichting en Radio Veronica toe te juichen is!

Ik ben er blij mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik al schreef, Erik steunde ons ook in moeilijke tijden, ook vorig jaar dus. 

 

Erik was altijd al een "vriend".

 

Hij baalt nog steeds van het feit dat ie net niet bij "ons" Veronica gewerkt heeft. Ad en ik zeggen altijd: "Erik, net niet ".

Ad reikte hem op onze reünie  niet voor niks een Veronica speld uit.

Het echte verhaal zal ooit nog wel eens boven komen. Is nu nog te vroeg..............

 

Ik hoop van ganser harte dat Erik de zaak weer op de rit krijgt. Laten we hem steunen, vrienden.

 

Harm ten Brink maakte een prachtige foto toen Ad   Erik net de Veronica speld overhandigd.

 

foto: © Harm ten Brink 30 aug 2014.

 

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste gevolgen van Erik zijn wekt bij Radio Veronica tekenen zich af. Bart komt (gelukkig!) weer terug en de totale programering gaat, zonder aanzien des persoons, op de schop! Geen enkele DJ houdt zijn "eigen" uren! Slim, want zo zijn er geen verschillen!

 

Ik denk zelf dat Erik daar de juiste man op de juiste plek is. En reken maar dat hij baalt dat Rob van Someren naar Radio 10 is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK ben blij voor Bart, de echte man met Veronica geschiedenis "op zee". Voor de rest, maar dat zal aan mijn muziekkeus liggen, zegt het Veronica van nu mij helemaal niks. Maar daarbij gezegd, het is goed dat het Veronica van nu beseft dat het zijn naam en ijzersterke "merk" dankt aan mannen als de Verweij's  van Kooten, Out, van den Hengst, Bouman, Geleick....etc. In die zin juich ik deze stap toe want die erkenning is niet meer dan terecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet meer dan terecht dat dit gebeuren natuurlijk. Verder ben ik benieuwd wat de stappen gaan worden. Radio 192 was toch altijd een beetje een internet zender 'onder de radar'. Nu het naar een hoger platform wordt getild die meer luisteraars kan opleveren ben ik benieuwd of dit nog gevolgen heeft v.w.b. programmatische wijzigingen. Je kunt het station nu wel verder op gaan bouwen natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja. Voor als er in Withuizen weer eens een kippenboerderij in brand vliegt.

 

De eerste vraag is misschien hoeveel extra tijd (en geld) Ad (en anderen) in 192radio willen steken. Het is ten slotte maar een webstream, en er is ook nog het werk aan 192tv, dat vast een groter bereik heeft.

 

Misschien eerst eens kijken hoeveel extra 'aanloop' die aanwezigheid op de website van Veronica oplevert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja. Voor als er in Withuizen weer eens een kippenboerderij in brand vliegt.

 

De eerste vraag is misschien hoeveel extra tijd (en geld) Ad (en anderen) in 192radio willen steken. Het is ten slotte maar een webstream, en er is ook nog het werk aan 192tv, dat vast een groter bereik heeft.

 

Misschien eerst eens kijken hoeveel extra 'aanloop' die aanwezigheid op de website van Veronica oplevert.

De Stichting Norderney heeft niks van doen met 192TV. Alleen de naam hebben we in licentie gegeven.

En dat Ad daar "optreed" is louter een privé zaak. Doet ie bij omroep Max ook wel eens.......

En of ik bijvoorbeeld meer tijd in radio192 wil steken?, ik kom nu al tijd te kort.

 

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Stichting Norderney heeft niks van doen met 192TV. Alleen de naam hebben we in licentie gegeven.

En dat Ad daar "optreed" is louter een privé zaak. Doet ie bij omroep Max ook wel eens.......

En of ik bijvoorbeeld meer tijd in radio192 wil steken?, ik kom nu al tijd te kort.

 

Juul

Juul, men vergeet nog te vaak dat het allemaal vrijwilligerswerk is, en dat mensen naast "de radio" ook nog andere dingen doen... Ad moet bijvoorbeeld tussen de bedrijven door nogal eens met de rubber hamer naar de uitzendcomputer ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.