Spring naar bijdragen

Power FM


sydney11

Aanbevolen berichten

Zou deze ook als download betand beschikbaar worden gesteld. Ik heb eigenlijk nooit naar Power FM geluisterd, maar dit klinkt wel erg leuk.

Tja Rob Stenders en consorten. Altijd (of bijna altijd) interessant.

Hallo Henk,

 

Bestand afspelen. Met je muis op de pause toets gaan staan. Dan rechtermuisknop indrukken. Dan zie je "video opslaan als". Dit kies je. Bestand binnen een paar seconden binnen als mp3.

 

Groet,

 

Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stenders heeft na dit ene programma nog een paar maanden een avondprogramma in het weekend gedaan, waar hij wél zelf de muziek voor mocht uitzoeken. Toen hij het verzoek kreeg om de zaterdag-en zondagochtend tussen 10 en 12 te gaan draaien en na één keer niet meer kwam opdagen is hij ontslagen.

Bron: Stenders Leesvermaak-Rob Stenders

Gr.thjjs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de toevoeging, Thijs. Ik heb dat boek hier notabene zelf staan.

 

Dit citaat komt van Rob uit het radioprogramma Paperclip Magazine met Sjors Frohlich (althans, mijn herinnering daaraan. Kan dus enigszins vertekend zijn). Maar dat dit netjes gezegd, niet zijn favoriete zender was, klopt dus wel.

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 years later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.