Spring naar bijdragen

7 februari 19-22 uur: uitzending Nederbeat top 40


Aanbevolen berichten

Nou beste Nederbeat top 40 vrienden, het is dan zo ver. Afgelopen zaterdag 24 januari is (na een barre tocht door sneeuw en gladheid van Didam> Nijmegen> Hoek van Holland ) in Rockart de Nederbeat top 40 opgenomen. Met zo'n 50 bezoekers (ondanks het slechte weer) een geslaagde dag, maar het belangrijkste is het resultaat, de opnames van de Nederbeat top 40 jaargang 2015. Op bovenvermelde datum gaan we dus "de lucht in" via 192 radio.
Het is wel zo leuk om de lijst nog even "onder embargo" te houden, maar een klein aantal feiten kan wel worden prijs gegeven (na de eerste uitzending komt "het gedrukt exemplaar" online op norderney.nl)

  • het aantal mensen dat een lijstje in stuurde is in vergelijking met vorig jaar verdubbeld
  • er zijn 19 nieuwe binnenkomers
  • op nummer 30 staat een volslagen "outsider" (en dan bedoelen we niet de band van Wally Tax c.s.)
  • er is een nieuwe nummer 1
  • 1 top 10 nummer staat op precies dezelfde plaats als vorig jaar
  • op het gedrukt exemplaar staan zowel de eventuele plaats van vorig jaar als het aantal punten wat is toegekend vermeld
  • na de nummer 1 volgt de "Nederbeat alarmschijf" (ideetje van Rob Schel) een plaat die evenveel stemmen kreeg als de nummer 40, maar minder "kiezers" had en dus net er buiten bleef.

Ik had best wat last van plankenkoorts, en dat is in het begin van de uitzending naar mijn idee dan ook wel een beetje te horen, maar ja, wat wil je, zat toch wel in een studio waar "het" ooit gebeurde en dat doet je toch wel even wat als fan van toen. Maar, dankzij de steun van Rob en de koffie van Jacquline is alles in orde gekomen ;)
 
Belangrijkste dank gaat uit naar allen die gestemd hebben en daardoor deze uitzending hebben mogelijk gemaakt.
En natuurlijk ook aan: Rob Schel (techniek en montage en talloze andere zaken), Edgar Schel (onze roadie) Museum Rockart, Per Bos (het prachtige gedrukte exemplaar) Ronnie Harnie (voor het beschikbaar stellen van zijn 2 uren) en allen die een grote of kleine bijdrage hebben geleverd.
 
Ik wens jullie veel luisterplezier bij jullie hitlijst!!
 
Voor een kort sfeerbeeld:


 
Groeten, Jan van Weeterloo bewerkt door Jan van Weeterloo
youtubelink
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een paar uur en het is zover, benieuwd naar het "gedrukt exemplaar" ? Staat na 22.00 op de nieuwspagina van st Norderney ( Please login or register to see this link. ). Op deze site de dag er na, want ik moet werken en kom pas morgenmiddag thuis.

Voor de rest, ik wens iedereen veel luisterplezier en mocht je er iets over willen melden, post het hier of via wijdraaien@gmail.com

 

Groet, Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.