Spring naar bijdragen

Bestaat er in NL een betrouwbare Internetleverancier of is dat een utopie?


melle

Aanbevolen berichten

Ik ben er helemaal klaar mee. Wil ik vanmorgen Tim In De Morgen opnemen ligt het internet van KPN er compleet uit.

Nu heb ik wel spijt dat ik nog steeds geen dab+ radio met opnamemogelijkheid heb besteld. Dat ga ik nu eerst gelijk doen...

Volgens de kpn-helpdesk was er een grote storing in Nieuewegein (en in Emmen) en gelukkig om 8.30 uur deed die het weer.

Op de website Allestoringen.nl is te zien dat er dagelijks velle storingen voorkomen bij KPN. Ze staan niet voor niets op nr.10 in hun lijst. ZIGGO en UPC zijn nog veel erger die staan op 1 en 4 in diezelfde lijst bij Allestoringen.nl.

Ik ben benieuwd naar jullie ervareingen met KPN als internetleverancier en bestaat er eigenlijk wel een betrouwbare internetleverancier in Nederland die nooit met storingen te maken heeft?

Ik verneem het graag van jullie.

Gr, Melle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al jaren klant bij XS4ALL (dus kpn verbinding) maar eigenlijk nooit problemen. Eerst met ADSL en tegenwoordig met Glasvezel. Downtijd zeer laag. Kan me eigenlijk niet bedenken wanneer er met de glasvezelverbinding ooit een probleem is geweest.

Afkloppen Alex, heel snel afkloppen. You better knock.....on wood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er hangt wel een prijskaartje aan ,maar bv xs4all beweert een 24-7 garantie te bieden voor een meer prijs ,
zit zelf bij tele2 en dat is jaren goed gegaan ,tot het modem aan vervanging toe was ,
na wat zeuren van onze kant kwam er een nieuwe modem ,en alles loopt weer prima. 
succes met het [uit] zoeken  verder .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.