Spring naar bijdragen

Probleem met opladen met nieuwe Seangean DPR -36 DAB+ radio . Doe ik soms iets Fout?


melle

Aanbevolen berichten

Beste Forumleden,

Vorige wek dan eindelijk via Conrad een Seangean DPR-36 Dab+ radio aangeschaft.

De instructie zegdt dat de radio eerst 4 uur moet opladen via de adapter en dan zou die het moeten doen.

Maar hoevaak ik het rode knopje ook indruk, er gebeurt gewoon niets na die 4 uur. OOk niet na 8 uur.

Ik weet dat onder jullie ook gebruikers zijn van dit type dab+ radio. Weten jullie hier misschien raad mee?

Alvast hartelijk dank!

Groet, Melle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Melle, de rode knop is om op te nemen, mits er een micro SD kaart inzit.
Je moet de bovenste glanzende knop hebben voor aan/uit
Je ziet inderdaad niets van het opladen als hij uit staat, de laad indicator is alleen zichtbaar als hij aan is.

Vergeet ook niet de knop links bovenop op het pijltje te zetten,als hij op het sleuteltje staat zijn de knoppen gelocked.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Beste Melle,

Ik ben zelf óók in het bezit van een Sangean DPR 36 en heb jou problemen ook een paar keer gehad. Je moet de Sangean even aan de lader koppelen en de bovenste aan knop wát langere tijd in drukken! Als het goed is zie je nu de Sangean opstarten en het display oplichten! Je moet even uitproberen hoelang je moet drukken op de aan/uit knop. Dit werkte bij mij wél! Het probleem komt waarschijnlijk door het overladen van de accu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.