Spring naar bijdragen

Radio 819 - 19081989 - Krijn Korringa's Laatste Show - Koffietijd


martinja

Aanbevolen berichten

Dit tijdslot, zaterdag 11- 12 , werd altijd live gepresenteerd. Omdat Arie Swets wat anders te doen had was er nu een "bonus Krijn Torringa", zoals Arie Swets dat noemde. Maar dit was natuurlijk een eerder uitgezonden aflevering van "Koffietijd', n.l. die van maandag 14 augustus. Hij was ook al herhaald op woensdag 16 augustus. Op vrijdag 18 augustus werd "Koffierijd" om 11.30 uur afgebroken en nam Arie Swets het live over en draaide steeds hetzelfde liedje n.l. Ring Ring van ABBA. Het laatste volledige programma van Krijn Torringa was dus eigenlijk op donderdag 17 augustus.

Gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

 

als ik het goed begrijp is deze show tussen 1100-1200 een tape , een herhaling van bv de 14e of 16e augustus. in feite is nu op de 19e wel voor de laatste keer Krijn's show uitgezonden maar een herhaling. Ik begrijp dat op 17 augustus zijn allerlaatste volledige show werd gepresenteerd . maar of deze dan ook dezelfde is van de 14e of 16e weet ik niet. verwarrend. Bedankt voor de toelichting.     

 

Nota, dit even gedeeltelijk beluisterd.  Deze aangeboden koffietijd van de 19e is volledig afgedraaid zo te horen. Het gemelde schuurgepiep valt mee of valt me niet zo op, ouder worden misschien?

Bij het zoeken naar eventuele info vond ik dat deze tape origineel werd opgenomen door een Henk Kruize op een Revox recorder en ook een copie ervan werd genomen voor een andere verzamelaar, daarna gedigitaliseerd met een Philips recorder.

Zo te horen met veel geduld en misschien diverse keren herdaan want dat schuurgepiep daar merk ik niet veel van op.

De naam Henk Kruize zag ik vroeger vele jaren wel eens verschijnen in  een forum, nu nooit meer?

 

Dirk Vlaeminck

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6405
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    arie3000
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.