Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo - 01-03-1975 - Peter van Dam, Stan Haag, Joop Verhoof


Vincent

Aanbevolen berichten

Vandaag 40 jaar geleden:

 

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Thanks Vincent

This was just after the raid on the secret Mi Amigo studio in Belgium. Peter Van Dam was arrested, but on release went straight out to the Mi Amigo to broadcast live. After a few weeks he made his way to Spain and recorded prgrammes in Playa de Aro. A true hero of offshore radio!

Peter also presented at least one programme in English on Radio Caroline using his previous name of Peter Brian, If I remember correctly, it was in the early hours of the morning. I wonder if anyone recorded that????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat vandaag in de trein de zojuist verworven ochtenduren (09:00-12:00) af te luisteren. Ze kwamen me vaag bekend voor. En dat kon kloppen, want ik had ze al, maar dan met uitzenddatum 22 maart 1975. En Stan Haag noemt deze datum ook in het programma tussen 10 en 11 bij een verzoekje.

Kwestie van datum aanpassen en over een kleine drie weken nog een keer aanbieden:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik zat vandaag in de trein de zojuist verworven ochtenduren (09:00-12:00) af te luisteren. Ze kwamen me vaag bekend voor. En dat kon kloppen, want ik had ze al, maar dan met uitzenddatum 22 maart 1975. En Stan Haag noemt deze datum ook in het programma tussen 10 en 11 bij een verzoekje.

Kwestie van datum aanpassen en over een kleine drie weken nog een keer aanbieden:)

I agree with Jan Fre that the date for the hours from 1000-1200 is Saturday 22nd March 1975. There is also a commercial for the Radio Gerona Drive in show for SundayMarch 23rd that ties in with that date.

 

The Peter Van Dam show from 0900-1000 is likely to be Saturday 1st March 1975.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.