Spring naar bijdragen

Jingle-item terug op Soulshow Radio ?


Broozen

Aanbevolen berichten

Jingle-item terug op Soulshow Radio ? 

 

Ferry Maat begint binnenkort een eigen online radiostation: Soulshow Radio. Een onderdeel van de Soulshow was halverwege de jaren ’70 het jingle-item. Ferry draaide in die rubriek steevast “een minuut jingles met ‘witjes’ ertussen, en zonder er doorheen te pratenâ€, zoals Maat het zelf destijds omschreef.

Als je wilt dat het jingle-item anno 2015 terugkeert, stuur dan simpelweg een mail met JA aan Please login or register to see this link.
.
Hoe meer stemmen, hoe groter de kans dat het jingle-item (gemaakt door Jingleweb.nl) straks te horen is op Soulshow Radio van Ferry Maat.

 

Hartelijke (radio-) groet,

 

Jelle en Benno

Jingleweb / Genootschap radiojingles en -tunes

Please login or register to see this link.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij betreft zeker een JA.

 

Ik ben met Harm eens dat ik liefst een collage HOOR.

 

Maar sommige mensen hebben nu eenmaal niet zelf alle jinglepakketten in studiokwaliteit in bezit, omdat ze in de jaren 70 en 80 niet de juiste mensen kenden of simpelweg nog te jong waren. Zij willen dus nog een beetje verzamelen. Dan is het knap irritant als iemand die ze wel heeft, ze niet 'schoon' wil aanbieden.

Alle ruimte dus aan degenen die die mogelijkheid wel willen bieden. 

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij betreft zeker een JA.

 

Ik ben met Harm eens dat ik liefst een collage HOOR.

 

Maar sommige mensen hebben nu eenmaal niet zelf alle jinglepakketten in studiokwaliteit in bezit, omdat ze in de jaren 70 en 80 niet de juiste mensen kenden of simpelweg nog te jong waren. Zij willen dus nog een beetje verzamelen. Dan is het knap irritant als iemand die ze wel heeft, ze niet 'schoon' wil aanbieden.

Alle ruimte dus aan degenen die die mogelijkheid wel willen bieden. 

 

Edwin

Ja Edwin, daar heb je wel gelijk in.

 

Moet ik er gelijk bij zeggen dat ik begin jaren '80 behoorlijk over de zeik ben gegaan nadat ik de VOO versie van "The Power" had uitgeleend aan een 'vriendje'.

Enkele weken later waren ze bij Ferry Maat met naam en toenaam de beluisteren op Hilversum 3 in de Soulshow...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat snap ik hoor, Harm, als het om courant materiaal gaat, zoals The Power eind jaren zeventig.

 

Maar als nu iemand op zoek is naar bijvoorbeeld het TROS-pakket van 1974 (dat niet op cd's in de winkel of op het (Jingle) web te krijgen is) dan vind ik het persoonlijk heel flauw als iemand die het wel (of nog) heeft dit niet wil delen.

 

Niet voor niets is het economisch adagium Kennis is Macht steeds meer aan het opschuiven naar (Kennis, goederen en diensten) Delen is Macht.

 

Edwin  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.