Spring naar bijdragen

Radio Paradijs - Ruud Poeze - 2002


martinja

Aanbevolen berichten

Jeetje, dat iemand dat heeft opgenomen en nog heeft. Dank is groot.

Klinkt goed, compleet met piepje.

 

Was een 1 malige uitzending op 1 september 2002. Geen idee waarom die datum.

 

Volstrekt illegaal, er was geen vergunning meer voor 1584, door een fijne actie van R 192.

Zo nu en dan werd de buizenzender even opgestookt en een weekendje uitgezonden, vooral tijdens feestdagen.

 

Dit programma is van te voren opgenomen in de studio op VHS HiFi, halve snelheid, vandaar de 6 uur lengte.

Bij de zender afgedraaid, want er was geen verbinding.  De band moet er nog zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dit programma is van te voren opgenomen in de studio op VHS HiFi, halve snelheid, vandaar de 6 uur lengte.

Bij de zender afgedraaid, want er was geen verbinding.  De band moet er nog zijn.

 

Ik kan hem in 6 uur voor je digitaliseren :)

 

En de datum: Ruud zegt 1 september, Martin 1 oktober.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond dit toen heel leuk kan ik me herinneren. Vandaag ging ik nog es wat uit luisteren in m'n media player Music Bee en het leuke dat ie een hele mooie winterse foto liet zien van een antenne die mooi rechtop stond en toen kwam ik vanzelf op de site van Radio Paradijs terecht.

 

Graag hoor Vincent en zeer bedankt en als er nog meer van dit soort leuke dingetjes zijn, dan altijd graag - revival zenders hebben dan altijd zo'n unieke sfeer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan hem in 6 uur voor je digitaliseren :)

 

En de datum: Ruud zegt 1 september, Martin 1 oktober.

 

Moet toch eerst even de cassette gevonden worden.

Digitalseren is niet zo moeilijk, gewoon afspelen en digitaal opnemen.

 

Het was 1 september, de eerste 2 afleveringen staan op 1-10, maar de laatste 3 op 1-9.

Het was natuurlijk de dag na 31 augustus, en ik deed het gewoon een dag later, want toen was het weekend of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.