Spring naar bijdragen

Monique Radio Club


Jan-Fre

Aanbevolen berichten

Ik zat gisteren in de trein een uurtje Radio Monique te luisteren uit april 1985.

Daarin hoorde ik een promo voor de Monique Radio Club. Stuur vijftien gulden op en u krijgt onder andere vier keer per jaar het blad Monique Radio Nieuws.

Ik vroeg mij af of deze club ooit van de grond is gekomen. Ik heb er in ieder geval nooit een krantje van gezien.

Weet iemand iets meer? Of is er hier iemand die de vijftien gulden heeft gestort?

 

Jan-Fré

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat gisteren in de trein een uurtje Radio Monique te luisteren uit april 1985.

Daarin hoorde ik een promo voor de Monique Radio Club. Stuur vijftien gulden op en u krijgt onder andere vier keer per jaar het blad Monique Radio Nieuws.

Ik vroeg mij af of deze club ooit van de grond is gekomen. Ik heb er in ieder geval nooit een krantje van gezien.

Weet iemand iets meer? Of is er hier iemand die de vijftien gulden heeft gestort?

 

Jan-Fré

Hi Jan Fre,

 

On the Offshore Radio Guide there is an image of the club magazine, so I assume it did exist.

 

Please login or register to see this link. '' target='_blank'>Monique-09>Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link. '' target='_blank'>Monique-10>Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan Fre, is dat het spotje van de Stichting "Corona" die daarin genoemd wordt?

 

Heb destijds 15 gulden overgemaakt en voor zover ik me kan herinneren 1x een goedkoop gestencild blaadje gekregen. Moet het ook nog ergens hebben liggen. Stelde niks voor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan Fre , het was het spotje van de Stichting Corina , ik kan me herinneren dat het een gestencild blaadje met gedeelte info naast Monique ook de stand van zaken betreffende Radio Caroline en Laser 558 uit de begin maanden van 1985 ( letterlijk overgenomen uit het Free Radio Magazine ) , verder info van SMC over het bestellen van posters , video`s ,enz. de Monique Top 50 , volgens mij stond er ook een persoonlijke noot in van Walter Simons , ik heb het boekje nog ergens liggen , het stelde inderdaad niet veel voor , volgens mij hebben de leden daarna ooit nog een schrijven gehad dat de stichting Corina op was gegaan in SMC , maar dat weet ik niet zeker meer , alweer 30 jaar geleden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Nog even in de papieren gedoken. Ik vond nog 2 reclamebrieven van Corona en mijn lidmaatschapskaart (kennelijk het 9e lid). Plus 2 enveloppen. Op de laatste een stempel met het adres van SMC. Maar de eerste brief had een ander postbusnummer, wel in Amsterdam. Helaas ben ik nog steeds mijn 2 nummers van het Monique journaal niet tegengekomen.

2cne0ll.jpg

2eyug61.jpg

qnkxvb.jpg

2n4vb8.jpg

bewerkt door Jan van Heeren
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.