Spring naar bijdragen

Zoekplaatje, wie, wat, waar enz.


Harm ten Brink

Aanbevolen berichten

Is voor mij helemaal nieuw. Nog nooit gehoord dus. Maar klinkt wel Nederlands.

 

"Een nooit gebruikte tune-fill' dus...... hi

 

 

​Ik had het al aan Ad gevraagd maar die kwam ook niet verder dan een Nederlandse productie uit de jaren '70.

Overigens wel vreemd want het staat op de verzamel tapes waarop alle carts zijn over gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via m'n Facebook oppert Martin Franken: Unit Gloria, maar hij gaat nog even in zijn eigen verzameling neuzen.
Inmiddels ligt de vraag via Fred Jacquet bij het Utrechts Poparchief.
 

Wellicht overbodig, maar hier de site over Unit Gloria (voor de liefhebbers): www.unitgloria.nl

 

bewerkt door Gerrit Blaauw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harm, ik ben weer een stukje verder. Of.... eigenlijk zijn we dat niet. Maar goed.

Ben van het Utrechts Poparchief heeft me in contact gebracht met Cocky van Pieterson van de website Please login or register to see this link.Please login or register to see this link. Please login or register to see this link. - Please login or register to see this link.
Zijn antwoord Please login or register to see this link. De fill is niet van Unit Gloria. Hij komt mij ook niet bekend voor uit het 1960-1974 tijdperk.
Verder kwam Andreph5c met: Ekseption. Juul? Heeft die band een relatie met Veronica wellicht?
En waar Facebook allemaal ook voor bedoelt is. Inmiddels is een deel van de (pop)scene verder actief aan het zoeken.
We komen vast ergens...

Knipsel facebook.png

bewerkt door Gerrit Blaauw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harm, Even een update n.a.v. de reacties op mijn Facebook.

Naast de bovenstaande reacties zijn er nog namen genoemd van Kayak, Left Side (Volendam) en eerder al Ekseption. Ik heb persoonlijk mijn twijfels over Kayak en Ekseption. Beide liggen persoonlijk gevoelsmatig niet in de lijn - in de stijl -  van jouw upload. Mijn gevoel dat het Jan Akkerman is, vind ik sterker. Jan Akkerman is ook door twee Fb-ers genoemd. Maar dan zijn we er nog niet. Ik heb de manager van Jan de link doorgestuurd. Ik wacht nog even op zijn reactie.

En wellicht komt er nog iets door anderen bovendrijven. Kees van Please login or register to see this link. is ook nog even in zijn archief aan het spitten.

Maar anders, weet ik het ook niet meer. Ik had gehoopt dat ik je verder zou kunnen helpen. We wachten weer af.
Nagekomen reactie op mijn Facebook:
Na nog wat nadenken...
Volgens mij heeft BZN ooit een versie van het Wilhelmus gemaakt, toch. Het gitaartje uit dit stukje lijkt van dezelfde persoon... Dus misschien toch iets Volendammerigs.

bewerkt door Gerrit Blaauw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Harm, ik heb niet veel aan te bieden. Ik consumeer wel eens iets in dit radiocafé en verder zuig ik veel leuke verhalen op. Plotseling vond ik dit een aanleiding om weer eens iets terug te doen. Ik heb wat muzikanten en gelieerde personen binnen m'n netwerk. Aanleiding om ze weer eens te activeren...
Een hartelijke groet vanuit het Oldambt.

Halszaak, neuh... en geen zaak van leven of dood. Wel een leuke uitdaging.

bewerkt door Gerrit Blaauw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.