Spring naar bijdragen

Radio Caroline - 18-06-1984 - 0700-2400 - Tom Anderson, Dave Richards, Blake Williams, Brian Allen


Vincent

Aanbevolen berichten

Wederom sprakeloos, wat een prachtige opnames, super qualiteit<de opnemer wist hoe je goed op moest nemen, ik vermoed een prima reel to reel recorder aan een goeie ontvanger aan de kust van Belgie Engeland of Nederland, zeker niet via radiocasette recorder>.

Na al dat moois van Caroline in de afgelopen tijd willen wij "Caroliners"  jou het aanbod doen gewoon een extra week in Fryslan te blijven, is 100% verdiend. Geniet er extra van!!

 

Paul de Haan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opnames zijn gemaakt met een Sony bandrecorder en opgenomen op groene BASF banden op 4,75. Afgespeeld met een Philips recorder. In de id3tag vind je de info.

Opname locatie was in de omgeving van Amsterdam.

Het zijn inderdaad fantastische opnames. De iPod staat er inmiddels vol mee en gaan binnenkort mee naar 'het hoge noorden'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je voelt hem al aankomen Vincent...de id3tag.....in welk laatje wordt die bewaard? En wat zou het zijn?

Overigens vermoed ik in dit geval dat deze super tapes ook zijn gebruikt voor de roemruchte SMC aircheckcassettes van Caroline/Monique.

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je voelt hem al aankomen Vincent...de id3tag.....in welk laatje wordt die bewaard? En wat zou het zijn?

Nee, had daar niet bij stil gestaan. Het is een tekstbestandje wat in de mp3 zit en de informatie van de opname toont. Als je hem afspeelt zie je in je audiospeler de uitvoerende en datum/tijdstip van uitzending. Die informatie heb ik in de opname opgeslagen. Ik vermeld daar indien bekend de uitzendfrequentie, de geluidsdrager en met welke apparatuur ik het heb opgenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.