Spring naar bijdragen

Cool Edit vraagje


FvV

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

Sinds jaar en dag "rip"  ik mijn cd's in cool edit, dat zal de meeste van u in de oren klinken als een 78 toeren plaat, edoch, zo kan ik alle info die ik aan een track wil mee geven er netjes bijzetten. Nu is mijn pc de kreukels in gegaan, en na aanschaf van een nieuw exemplaar, is mijn buurman zo aardig geweest er weer een Cool Edit versie op te zetten het betreft Pro 2.1. Edoch, als ik nu (zoals voorheen) een cd probeer te "laden"  via het envelopje en dan zoeken in  dvd station- audio cd   en vervolgens de tracks van die cd laad, dan krijg ik links boven in mijn scherm een vakje met Raw data te zien, en wordt ik geacht ik het eea selecteren. Maar wat ik ook aan opties die ik krijg probeer, de track(s) worden niet juist geladen. Staat er wellicht ergens anders een vinkje verkeerd? Wie o wie kan/wil mij helpen?

Groet,

Fred

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een optie om het eens anders te doen? Rippen kan uitstekend met Please login or register to see this link. , een open source cd ripper. Als je de CDDB optie aanzet geeft hij automatisch de juiste benaming aan de mp3 en vult hij ook de id3tags hiermee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow....Vincent, je overschat mijn kennis van zaken in deze....  id3tags  ??? Sjonge, hier moesten mijn kinderen eens achter komen, die blijven papa dan uitlachen en pesten..... Uiteraard is het wel een optie, ik zal mij er eens aan wagen Vincent, dank je vriendelijk voor de optie.

CDDB...eh....

Ik ga het proberen ...

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.