Spring naar bijdragen

ekstra weekend archief


nielsfm

Aanbevolen berichten

2012 en 2013 van Ekstraweekend stonden toch op de stack en nu niet meer?  Mijn geheugen is niet zo best, maar dacht dat deze vroeger beschikbaar waren.

 

Ik heb 16,85 GB aan shows van '12 en '13 maar durf niet toevoegen op de Ekdom-stack want deze is bijna vol. Misschien kunnen we een nieuwe stack beginnen voor Ekstraweekend en Ekdom in de Ochtend (want deze zijn ook niet bijgewerkt)?

 

Maar dan krijgen we wel minder overzicht met twee verschillende archieven. Ik wil wel graag meehelpen aan het vullen van een stack ;-)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei David Peeters:

2012 en 2013 van Ekstraweekend stonden toch op de stack en nu niet meer?  Mijn geheugen is niet zo best, maar dacht dat deze vroeger beschikbaar waren.

 

Ik heb 16,85 GB aan shows van '12 en '13 maar durf niet toevoegen op de Ekdom-stack want deze is bijna vol.

 

 

De Stack heeft nog bijna 920GB aan vrije ruimte, dus je kunt het zonder problemen toevoegen. Sterker nog: heeeeeel erg graag! Ik zal het nooit, nooit, nooit vergeten. Bye man!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halloha Mark

 

Je vraag over

NPO 3FM - 20131206 - 1903-2200 - Gerard Ekdom°Michiel Veenstra - Ekstra Weekend Experience-Ik Ben Vermist

 

Je klikt op die NTR link en dan zie je de speler die begint af te spelen

je klikt op je muis rechts..bovenop op het begin  van die player startknop

dan verschijnen de balkjes en je kIest gewoon Audio opslaan

Dat lukt gewoon en ik werk met een oude xp windows

 

Vriendelijke groet

 

Jean-Pierrre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Detulp050:

De Stack heeft nog bijna 920GB aan vrije ruimte, dus je kunt het zonder problemen toevoegen. Sterker nog: heeeeeel erg graag! Ik zal het nooit, nooit, nooit vergeten. Bye man!

 

Ah dacht dat 100 GB de maximale capaciteit was. Ruimte zat dus, ik zal vandaag beginnen met de Ekstraweekend '12 en '13 toe te voegen. Ik heb ze niet allemaal, dus andere mogen ook aanvullen op Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Please login or register to see this link.

 

Zie nu pas dat mijn reactie onnodig was

Even verward dacht ik

Sorry, groeten

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
1 uur geleden zei Dank Frenk Visser:

Zijn de inlog gegevens van de stack gewijzigd?

Dit was eerst toch; radiocafe, ww; bloempot

Ik kom er niet meer in.

Zijn er nog andere opties?

 

Alvast bedankt

 

De stack is helaas niet meer toegankelijk vanwege misbruik door onbekende(n) bij een andere stack. Kan je misschien helpen op een andere manier. Wat had je graag willen luisteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 3 years later...
4 hours ago, Samba-boy said:

Hi Roel, welkom! Klopt, de gehele server is verdwenen. Een derl van de uitzendingen, tussen 2009-2013, die staan nog wel in werkende url's van de Publieke Omroep. Een periode tussen 2007-2008 is niet bewaard door de verzamelaars en wordt nog steeds gezocht.

oke ja die wel werken zoek ik dus maar hoe werkt dar precies?

 

dank je wel

 

bewerkt door Roeldeboer22
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.