Spring naar bijdragen

Hans van Velzen opent Nederbeat op 192 (29-8 en 5-9)


Aanbevolen berichten

Vanavond 29 augustus opent Hans van Velzen met een stukje van zijn verhaal over het laatste uur Nederbeat op 192. Ik heb hem een aantal jaren geleden geïnterviewd over zijn verblijf op de Norderney en het laatste uur. "Mensen zeggen altijd tegen me, ik kan nooit een foto vinden waar je niet op zit te janken,....".

Voor de rest geen gejank overigens, het programma is tevens een hommage aan de mensen die de Nederbeat (mede) hebben groot gemaakt, de mannen en vrouwen van Veronica. Maar ook, zoals ik in mijn vorige uitzending al zei op de vraag van Peter Koelewijn "is het nou allemaal echt voorbij??? (Veronica Sorry) NEE! Je kunt nog steeds luisteren naar Radio Veronica 192 , het geluid van toen, met de techniek (pc) van nu en de stichting Norderney bewaart en bewaakt.

Het eind van de uitzending is Teach-in met old friend goodbye, je weet het misschien nog, van hun afscheidsjingle. Er tussen in? Luister zelf maar ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.