Spring naar bijdragen

Mandy Marton van DAB+


Theo

Aanbevolen berichten

Hier is de show van Mandy Marton op Radio Seagull van gisteravond opgenomen van DAB+. Het klinkt allemaal erg dof. Is dat gewoon voor DAB+ ? Het komt van een PEAQ radio.

Please login or register to see this link.  (tot 12 september)

Als dit DAB+ kwaliteit is, dan denk ik dat we er goed op achteruitgaan met de afschaffing van FM en MG.

Gr. Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Theo,

Als het dof klinkt ligt het of aan jouw of aan de aanvoer van Seagull. Als je het wilt vergelijken, deze DAB+ opnames heb ik van de week opgenomen en geplaatst:


Klinkt wat mij betreft niet slecht.

Vincent. Bedankt voor je opnamen. Dat klinkt inderdaad goed. Het wegvallen van het signaal kan liggen aan mijn huis waar erg veel storing is op o.a. MW en LW. Alleen maar geknetter. Seagull was gisteravond hier op de MW ook slecht. Veel ruis e.d. Ik heb inmiddels ontdekt waar het aan ligt dat het zo dof is. Er zit ook nog een equalizer in die je kunt afstellen. Heb de frequentie nu hoger staan en het klinkt nu goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.