Spring naar bijdragen
Alex

Vinyl Marathon Lapershoek Hilversum

Aanbevolen berichten

Bij de fotoalbums heb ik wat foto's en stills van de afgelopen dagen geplaatst. En nu beginnen we met de edit van al het materiaal wat Jan Hariot en ik gemaakt hebben. Heb geduld aub :)

Please login or register to see this link.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben op zoek naar het programma van Jos van Heerden (zondag) deze is bij mij niet goed gegaan.

Groet Henk.

bewerkt door h.roos

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben op zoek naar het programma van Jos van Heerden (zondag) deze is bij mij niet goed gegaan.

radio/radio ParadijsGroet Henk.

Henk,

Op welke uren was Jos van Heerdem  afgelopen op zondag te horen dan? Bij mij zijn de opnames van zondag gelukkig wel goed gegaan, dus ik kan je jiermee helpen.

k ben overigens ook op zoek naar de programma's van afgelopen zaterdag. Ik had via de stream van Extra Gold opgenomen, maar die bleken een hele andere ptogrammering te hebben dan 192Radio/Radio Paradijs. 

Gr, Melle

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dag Melle

De uitzending van Jos van Heerden  is van 1200-tot 1400 uur (zondag).

Groet Henk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je wel, Melle voor het programma van Jos van Heerden. Heb je nog meer opnames van afgelopen weekend ? Heb helaas het grootste gedeelte van de Vinylmarathon gemist maar ben wel benieuwd. Dus als je nog wat hebt: graag ! Alvast bedankt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kwam ik tegen bij Bert vd Laan. ty

bewerkt door Alex
  • Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je wel, Alex voor al deze uren. Weet je ook hoe ik ze kan downloaden naar de harde schijf ? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je wel, Alex voor al deze uren. Weet je ook hoe ik ze kan downloaden naar de harde schijf ? 

Hallo Hcjm?????

Ga naar Please login or register to see this link.

Met dit programma kan je het downloaden.

Copie de link van met programma van MixCloud en plakken in de downloaden ruimte.

En wachten en dan save as met je rechter muis en dan gaat hij het halen en duur ongeveer een uur per programma.

Groeten Peter Serbia 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij de fotoalbums heb ik wat foto's en stills van de afgelopen dagen geplaatst. En nu beginnen we met de edit van al het materiaal wat Jan Hariot en ik gemaakt hebben. Heb geduld aub :)

Hmm... te lang niet hier wezen kijken... 

Lach me rot om deze:

large.allemaal_ff_leuisterruh.jpg.54c545

Mooie foto, Alex! :)  :)

Het was overigens erg gaaf om voor deze 3 heren te mogen "schuiven"..  Zit er toch even zo'n 150 jaar radio ervaring tegenover je!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Alex
      Ook BNN DJ Sander Hoogendoorn was van de partij tijdens de eerste Vinyl Marathon in september 2015. Deze driedaagse happening was georganiseerd door de Stichting Norderney, met als initiatiefnemer Ad Bouman en werd gehouden in Hotel Lapershoek in Hilversum.
      Vanaf vrijdag 17 februari 20.00 uur de mogelijkheid om nogmaals een dik half uur na te genieten met de lekkere en verrassende vinylkeuze van Sander Hoogendoorn.

• Door Alex
      We gaan de Norderney videostream weer volledig op te starten. Vanaf a.s. vrijdag 19.00 gaan we, op de videostream van Norderney, weer een half uurtje 'radiokijken' met Jan van Veen. Alle Remmen Los tijdens de Vinyl Marathon van vorig jaar. Een programma met mooie verhalen en zelfs wat privé vakantiebeelden van de heren Bouman en van Veen.

PLUS vanaf  vanavond 20.30 uur ook de nieuwe aflevering van OFFSHORE RADIO FILES gaat (in 2 delen) over het R.E.M. eiland voor de kust van Noordwijk. In deel 1 de opening op 15 augustus 1964. TV Noordzee bracht buitenlandse hitseries zoals ‘Zorro’, ‘Mr Ed, het sprekende paard’, ‘Rin Tin Tin’, ‘De onzichtbare man’ en ‘The Saint’.

• Door Alex
      Helaas is het door omstandigheden niet mogelijk morgen nieuwe uitzendingen te starten. We hopen dit zo spoedig mogelijk weer te kunnen doen. Excuus voor het ongemak. Zodra het mogelijk is laten we dit zsm weten.

• Doneer

Ondersteun Radiotrefpunt en Radio Erfgoed.

Wij waarderen elke donatie!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3681
    • Meest online
      2923

Nieuwste lid
    Blackbird

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.