Spring naar bijdragen

Radio Veronica - 15-04-1973 - 1300-1500 - Tineke, Will Luikinga


Vincent

Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...

Bij deze.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

En deze van de dag.

1030-1102 uur.

Please login or register to see this link.

1900-1937 uur.

Please login or register to see this link.

Met dank aan Vincent en het Offshore radio Forum.

Groet Henk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mijnheer Roos.

Dank voor je antwoord,

Maar kun je mij in het algemeen zeggen hoe ik files open die gepost worden.

Bijvoorbeeld de laatste die jijzelf gepost hebt.

Als ik op de link klik kom ik op een pagina waar men je verzoekt een programma te downloaden.

Dat had ik gedaan en toen had ik die extra balk op mijn scherm die ik niet leuk vind.

Mijn vraag aan jou heb ik een speciaal programma nodig om deze files te openen. Een converter of wat dan ook? 

En wat gebruik jijzelf om de links te openen en hoe doe je dat?

 

Bijvoorbaat dank

 

Groet, Piejotter.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mijnheer Roos.

Dank voor je antwoord,

Maar kun je mij in het algemeen zeggen hoe ik files open die gepost worden.

Bijvoorbeeld de laatste die jijzelf gepost hebt.

Als ik op de link klik kom ik op een pagina waar men je verzoekt een programma te downloaden.

Dat had ik gedaan en toen had ik die extra balk op mijn scherm die ik niet leuk vind.

Mijn vraag aan jou heb ik een speciaal programma nodig om deze files te openen. Een converter of wat dan ook? 

En wat gebruik jijzelf om de links te openen en hoe doe je dat?

 

Bijvoorbaat dank

 

Groet, Piejotter.

 

Bij Zippyshare klik je op de rood/oranje knop met in hoofdletters DOWNLOAD NOW. De mp3-file wordt dan geplaatst in de downloadmap. Je kunt deze afspelen met bijvoorbeeld windows mediaplayer, winamp, vlc of vergelijkbare spelers.

Je hebt dus echt geen converters of andere software nodig. Deïnstalleer de rommel via Configuratiescherm - Software.

Groeten, Gerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik klik op de link,  Zippyshare komt tevoorschijn, vervolgens  klik ik op de rood/oranje knop met hoofdletters download now en er komt een grijs scherm met een pijl. Hier klik ik op en het programma begint te spelen. Tot zover dus alles goed. Maar na een paar minuten begint het programma weer opnieuw en dat blijft zo doorgaan. Op mijn iPad. Op mijn laptop kan ik de programma's wél beluisteren. Weet iemand wat er fout gaat op de iPad?

gr.thijs

 

 

bewerkt door thijs5326
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.