Spring naar bijdragen

Ekdom in de Ochtend vanaf 5 oktober op NPO Radio 2


Vincent

Aanbevolen berichten

Het mag genoegzaam bekend zijn dat ik geen fan ben van Gerard. Dat is gestoeld op z'n nogal "kijk mij nou eens….." tv optredens.

Ook heb ik Gerard nog nooit persoonlijk de hand geschud. ( ik ben al lang weg uit Hillywood).

Ik geef toe een wat beperkte zienswijze van mij. Maar dat soort zaken heb ik nou eenmaal. 

Maar……….sinds hij samen met Rob Stenders optrad in de vinyl show afgelopen week in Lapershoek, ga ik mijn mening bijstellen. Het was een geweldig programma dat Rob en Gerard maakten!

Iemand schreef zag ik; "wat een duo, een nieuwe Stenders en Van Inkel".

Daar kan ik nu weer niet over oordelen. Heb ik nooit gehoord.

Ook moet ik bekennen  dat ik nog nooit een programma van Gerard heb gehoord.

Totdat ik in de auto van Ad Bouman zat en hij vertelde dat hij erg vaak naar Gerard luistert.

Nu is het zo dat ik hoe dan ook vrij weinig naar muziekprogramma's luister, bij mij staat er meestal een nieuwszender op. "Nieuwsfreak hé?"

Al sinds m'n vroege jeugd, zoals mijn zus pas geleden nog vertelde;"jij lag altijd op je buik op de grond met een open gevouwen Gooi en Eemlander te lezen".

Enfin, Ik heb nu mijn menig over Gerard bijgesteld, althans op basis van het Lapershoek programma. En wellicht was dat zo leuk omdat er geen muziekpolitie aan te pas kwam.

Ik doe dus een beetje "boete"……...

Sorry Gerard……………….

 

Juul

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi om te lezen Juul. Ik heb hem vorige week voor het eerst ontmoet (bij de boekpresentatie) en kwam toen tot de conclusie dat ik je mening niet deelde. Ik denk dat wel nu weer 'op 1 lijn zitten'. 

Over Stenders en Van Inkel gesproken. Ekdom maakte samen met 'Veenstra Veenstra' jarenlang op het zelfde tijdstip op de vrijdagavond het programma Ekstraweekend. Een programma gebaseerd op Curry/Stenders en Van Inkel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.