Spring naar bijdragen

Hilversum 3 1974: uitzoektape


Vincent

Aanbevolen berichten

De uitzending van de Bonte woensdagavondtrein is van 11 september 1974. Het programma gaat na 24 uur nog door en wordt gepresenteerd door Tom Blom. Bijdragen van o.a. Nico Steenbergen (helaas geen Joost). Op 132" zit een knipje en vanaf dan horen we Tineke, vermoedelijk van diezelfde dag/nacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Dat woensdag avond programma op 3 was dus de opvolger van de Paul Meyer show met Henk Terlingen. Dat programma werd geschrapt na de verboden (G*dverdomme etc) live uitzending vanuit een patat kraam op het Scheveningse strand begin april 1973.

Nog live gehoord. De verbinding met een belendend bootje op het strand werkte uitstekend, maar wat kort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nog goed toen ik in "Hilversum" ging werken en ging speuren in het HA ( HistorischArchief zoals dat toen heette),

En die uitzending niet vond. Ze hadden geen band laten meelopen.

Toen heb ik de opname van die Paul Meijershow maar in het HA gedaan.

 

En is mocht de opname daar ook blijven.

NOS baas Schuttenhelm (oom Emile) kreeg er flink van langs, alsmede de "reet van behaar" van de NOS.

Wil het eigenlijk best nog eens horen, was woensdag  van 19 - 24 dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.