Spring naar bijdragen

Kleine ode aan Armand, Nederbeat op 192


Aanbevolen berichten

In Nederbeat op 192 deze keer een ode aan Armand, de Eindhovense zanger bekend om zijn soms niet fraaie, maar wel principiële geluid.Velen heeft hij "geraakt in hun bol" anderen vonden het maar niks. De eerste 3 nummers van Nederbeat op 192 zijn van Armand, en ook het laatste nummer in het programma word vertolkt door deze alias van Herman van Loenhout. Er tussendoor, van alles en nog wat uit de periode 1960-1974 zoals je gewend bent.

Overigens, ik was even in de verleiding om een vol uur Armand voor jullie te maken, maar omdat me dat voor sommigen misschien wel een te grote portie leek heb ik daar van af gezien. Elders heb ik wel een vol uur gepresenteerd, klik op deze link Please login or register to see this link. en zoek naar HET muziekmuseum (dus onder de H) om te beluisteren, let op, over 1.5 week is het programma weg, dus muziekmuseum van woensdag 25 november.

Wel, of niet liefhebber van Armand, er is dus weer voor elk wat wils ;)

 

Veel luisterplezier!

P.S. Lukt het niet met de link of ben je te laat, stuur me een mailtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.