Spring naar bijdragen

Laatste nieuws over de Nederbeat top 40


Aanbevolen berichten

Beste Nederbeatvrienden. Hier ff 2 mededelingen, de belangrijkste is wel dat de uitzending van Nederbeat op de eerder opgegeven data (30-1 en 6-2 in het nieuwe jaar) gewoon doorgaat, en dat je dus nog steeds je lijstje met 10 favoriete Nederbeatnummers kan opsturen naar wijdraaien@gmail.com. 
Een 2e en minder leuke mededeling is dat de opname in de oude Veronica studio van Rockart op 23 januari helaas niet kan doorgaan. Op de geplande datum is er iets tussen gekomen waardoor de opname op die dag niet kan plaatsvinden, en aangezien Rockart verder niet eerde ruimte had dan in maart hebben we in goed overleg besloten de zaak daarom af te blazen. De opnames vinden nu, net als bij de reguliere Nederbeat op 192 programma's plaats in studio Noviomagus. 
Ik hecht er hier persoonlijk nog even aan om te vermelden dat we van beide kanten hebben geprobeerd om het toch door te kunnen laten gaan, maar de oorzaak lag buiten de macht van zowel Rockart als ondergetekende. De top 40 gaat gewoon door, dus als je als luisteraar afstemt eind januari moet je als het goed is niet zo veel verschil merken wink-emoticon
Rob Schel en ik balen natuurlijk wel dat we dit mooie avontuur niet kunnen waarmaken, we hopen dat we volgend jaar de lijn weer kunnen doorzetten, en we zinnen op "iets" in de zomer. Binnenkort zal ik een aantal foto's van studio Noviomagus plaatsen, dan kunnen jullie een beetje meekijken en heb je een idee "waar".

Jan van Weeterloo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.