Spring naar bijdragen

Paul de Haan's Sounds Like Caroline


Vincent

Aanbevolen berichten

43 minuten geleden zei Vincent:

Hoogtepunten van 1964 tot 1990, 10 afleveringen gemaakt door Paul de Haan:

Please login or register to see this link.

Link geldig tot 17 januari 2016

Een kleine toelichting van mijn kant, toendestijds op een dubbelcassettedeck "gemonteerd", geen mogelijkheden om iets aan de upgrading van de geluidskwaliteit te doen en beperkt tot de opnames die ik toen had.

Het was mijn doel om in een aircheck omgeving de verschillende stadia van "the mother of all radiostations" weer te geven.

Als ik me niet vergis was ik hiermee in circa 2000 geruime tijd bezig,wat een werk.

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Paul

ik heb toen je groot werk gedownload

Dus je deed al dat werk niet voor niks haha

Ik denk zelfs dat je het nog eens of een aantal ervan later ook nog eens wat opkuiste zoiets, of ik vergis mij

Leuk je ontmoet te hebben op de radiodag en een gezellige babbel met jou te doen!

Voor alle zekerheid wilde ik,het nog eens downloaden, helaas is de link verlopen

De tijd gaat nu zo snel als je ouder word, ongeloofelijk.

Vriendelijke groeten, Jean-Pierre

bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover
typfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.