Spring naar bijdragen

Radio Veronica David Bowie Top 40 (15-1-2016)


melle

Aanbevolen berichten

Nou was ik al sinds 1981 geen volger meer van Bowie, maar toch hulde aan de man voor 10jaar goeie elpees. Zo'n uitzending als deze, zonder de up-loader Melle tegen de haren in te willen strijken, raakt echter kant nog wal op een nietszeggende zender als Veronica. Nu iemand de pijp uit is wijken ze ineens van hun riedeltje af en draaien zowaar eens iets anders als Let's Dance en China Girl, de luisteraars kregen voor 4 uurtjes even het woord.

grt. June

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wat wil je dan, Junebug? Het is commerciele radio, bedoeld voor een groot publiek. Dan geldt: 'Men vraagt, en wij draaien.'

Niks mis mee, maar echte fans draaien gewoon zelf hun favoriete Bowie-platen. En op een streamingdienst als Spotify is het tegenwoordig een koud kunstje om je eigen playlist van favoriete nummers te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Paul:

Maar wat wil je dan, Junebug?

Misschien dat op Radio Veronica, uit die David Bowie Top 40, de komende 40 dagen, elke dag één plaatje ten gehore wordt gebracht, want het grote publiek wil blijkbaar meer dan alleen een Top 2 horen met Let's Dance en China Girl.  Na 40 dagen kan men (dan) weer opnieuw beginnen.

 

 

Robin 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paul, Robin,

Dat is precies wat ik eigenlijk duidelijk wil maken. Er zou toch tenminste één iemand op de ladder daar wakker moeten worden bij het te krijgen zien van zo'n lijst? 

Bij het uitbreiden van zo'n play-list denk ik heus niet aan het toevoegen van underground hardcore bands of grind metal, maar aan vooral de top25 huisbands van Veronica. U2, Queen etc etc. bands die talloze lp's hebben gemaakt maar waarvan standaard altijd dezelfde nummers van worden gedraaid. Als ze dat alleen al eens zouden doen dan zou dat al enige frisse lucht geven.

Ow, waarom ik de knop niet omzet? Als ik dat overdag doe dan krijg ik 7 boze blikken naar me toe :-/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Gisteren:
5 uur geleden zei Gisteren:

Grindcore is de correcte term.

Een metal kenner? Noem mij eens wat goeie metal-radio programma's, gezien we hier op een radio-forum zitten. Ik mag graag naar "De Beuk Erin" luisteren op Zaanradio.

 

bewerkt door Junebug
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.